bernadette,
we hadden een prachtige cruise geboekt met de princess naar oostzee ( 1 juni 2010)
alleen hebben we deze net van te voren en een gedeelte van onze bruiloft moeten annuleren omdat ik te ziek was om te gaan
nu wordt deel 2 van ons huwelijk en onze huwelijksreis/cruise naar volgend jaar verzet
en hebben we moeten besluiten een andere soort cruise te doen.
de cruise naar de oostzee is best een intensieve cruise omdat je al die prachtige steden heel graag wilt bezichtigen en dat laat mijn gezondheid niet toe
vandaar dat we voor dit jaar kiezen voor een cruise op de middelandse zee, waar de temp hoger ligt en we kiezen dan nu ook meer voor het schip als de route omdat de kans bestaat dat ik niet dagelijks van boord kan.
daarom is de keuze van rederij wel heel belangrijk geworden
en geloof me het is heeeeeeeeel vervelend als iets net niet toegankelijk genoeg is. er is ons geadviseerd om heel tijdig te boeken om dat er vaak maar een paar mindervalide hutten zijn en er zijn ook mindervalide suites bij sommige rederijen
en aangezien het aanbod zo groot is , dacht ik op een forum als dit kan in ieder geval eerlijke info halen in vergelijk met brochures.