Meivakantie Oasis of the seas

• Nathalie H

Wij (mijn mam, 9 jarige dochter en ik) hebben een cruise geboekt op de Oasis of the Seas van RCCL.

We vertrekken op 30 april 2011 vanaf Fort Lauderdale (rondje Labadee, Jamaica, Mexico).

Op de basischool van onze dochter is dit 1 van de 2 weken meivakantie, maar dit is echter dit jaar niet in het gehele land zo

en al helemaal niet in het buitenland (duitsland, Belgie, Frankrijk etc) heb ik begrepen.

Weet iemand dan ook hoe het met de drukte gesteld is tijdens deze weken? Zijn de schepen dan toch volgeboekt en hoe zit het met andere kinderen?

Zijn er dan toch kinder activiteiten aan boord of is dit alleen tijdens de schoolvakanties?

Alle opmerkingen / reacties betreffende de Oasis zijn meer dan welkom!!!

• Nathalie H

Foutje mam moet zijn man!

• HenkLo

Hallo,

de beste die deze vragen kan beantwoorden is uiteraard RCCL !

Voor Nederland kan dat via AMCA (.nl)

Ook geeft cruisecritic (.com) heel veel informatie over cruisen met kinderen, in welk seizoen dan ook.

Onze ervaring met rond die tijd cruisen, zeker buiten Middelandse Zee, is dat er (erg) weining kinderen zijn.

Groet,

HenkLo.

• Cindy

Oasis of the Seas is hoe dan ook altijd vol geboekt, vakantie periode of niet.

De kidsclub zijn ook altijd open en er zullen zeker genoeg kinderen aan boord zijn. Jullie dochter zal zich echt niet vervelen. De activiteiten zijn echter wel allemaal in het Engels.

Verder is de Oasis een fantastisch mooi schip! En haar zusje, de Allure is bijna klaar, personeel is al boord!