msc cheers pakket

• Marja

Hallo,

Kan iemand ons vertellen of zij ervaring hebben met het cheers of traquillo pakket van MSC. Wij hebben n.l. afgelopen april de transatlantische cruise vanuit Z-Afrika gedaan, daar vonden wij de prijzen erg meevallen. Volgend jaar gaan wij de oversteek maken vanuit Brazilie met de Opera, wij overwegen een pakket te kopen, maar twijfelen of het voordeliger is. Wie heeft er ervaring mee?

Groet Marja.

• Bernadette*

Marja ;het is heel simpel. Niemand kan dit juist adviseren.

Ga bij jezelf te raden hoeveel jullie normaal drinken. Bekijk dan de prijs van dit pakket . Tel het aantal dagen en …voila. Onthou bij alles wat cruisen betreft dat de rederij altijd naar zichzelf toerekent. Zij zullen aan welk pakket dan ook nooit tekort willen komen.

Persoonlijk zou ik nooit een drankpakket kopen maar van dag tot dag beslissen hoeveel en wat ik wil drinken.

Stel; het is een paar dagen slecht weer…..drink je jezelf dan moed in of moet je dan niet aan een glaasje denken? Of het is heel erg warm; misschien drink je dan liever een paar glazen ijswater oid. Maar ik geef mijn mening graag voor een andere!

• Bernadette*

In het kader van drinken en bezuinigingen.

Gisteravond hoorde ik tot mijn verbijstering dat er tegenwoordig bij MSC CRUISES aan tafel bij lunch en diner geen ijswater meer wordt geserveerd………Er moet water in flessen worden gekocht…..gekker moet het ( wat mij betreft) toch niet worden!