Hallo Bernadette
Och wat zijn voor jou toch 2500 euro peule schilletje lees ik.
Ik ben gewoon eerlijk en zeg ook tegen de klanten ,doe je tansfer zelf, (behalve als iemand na dit advies toch een transfer wil hebben ) dit als v.b. als je vlucht naar Milaan is en je moet b.v in Genua zijn ,dan weet ik niet wst goedkoper is , zelf of georganiseerd.?
Dit geld ook voor het hotel maar jij doet of het in Nederland allemaal oplichters zijn, ik zou zeggen sluit jij een deal met de V.S., en word tussenpersoon en laat de mensen via jou boeken verdien hier een paar tientje's mee en je hebt geweldig veel klanten en neem dan ook de zorg op je als er een probleem is en als er dan extra kosten zijn betaal je dit zelf (voor jou geen probleem) ik denk dat je een zeer goede boterham kunt verdien en veel respect wij boeken bij jou een cruise en je mag gerust hierwat aan verdienen voor mijn part 10% of 25% van het voordeel ( 10% hetzelfde als in de reiswereld de reisburo's verdienen) als je dit van iedereen verdient ben je snel binnen.
Ik neem gerust aan dat u een heleboel ervaring hebt in het reizen maar u praat heel vaak negatief als andere mensen iets zeggen wat u niet bevalt ook al bedoelen mensen dit heel positief en behulpzaam en met de beste bedoelingen
Wat betreft het boeken van een cruise of andere reis of je die rechtstreeks boek bij b.v. c.t. of een andere aanbieder of een andere reis v.b. holland international,oad, enz dit maakt in prijs niks uit of je rechstreeks boekt of via een reisburo.
Als ik u verhaal leest loop je nergens een risico mee neem een goeie annuleringsverzekering en je bent gered!!! lees ook de voorwaarden!!!
Bernadette als ik een cruise wil boeken kan dat via jou? en geef jij dan de service en neem jij alle risico's ?
En voor mensen die niet altijd de engelse taal goed kunnen lezen en vertalen kan ik jou daar ook voor bellen ?
En ook als ik tussentijds iets wil wijzigen ,,als jij me die service en garantie's allemaal kunt geven en zwart op wit ga ik gelijk met jou in zee, ik zorg voor de klanten geen probleem ,
Eigenlijk wil ik deze brief niet posten maar soms………..moet je,
Met vriendelijke groet,
Cruiser