vervoer Miami airport-ft Lauderdale airport

• Peter

Beste prikkers,

Wie kan mij vertellen op welke manier (met bijvoorbeeld openbaar vervoer )je van Miami airport naar ft Lauderdale airport kunt reizen?

Bernadette,

Echt een vraag voor jou!

Bedankt,

Peter

• Ada

Per supershuttle:

http://www.supershuttle.com/

• Cindy

Taxi is echt het makkelijkst.

Openbaar vervoer is slecht geregeld in Amerika.

Treinstation zit er ook niet de buurt.

Taxi zal ongeveer $30 zijn en je bent in er in 30 minuten.

• Bernadette*

Ja Ja ;echt een vraag voor mij. Ada is mij net voor. Verder zijn de mogelijkheden :

- Laat je door een autoverhuurder oppikken buiten bij de aankomsthal van de luchthaven. Er rijden continu ophaalauto's rond om klanten te werven. Veel reklame en voorop vlaggetjes ;kan niet missen!Je wordt gratis naar de verhuurder gebracht. Huur op/bij Miami airport een auto en rijd naar Fort Lauderdale naar een hotel en lever hem daar de volgende dag in bij de luchthaven of dezelfde avond ;nog goedkoper.Vaak moet je voor je auto 10usd parkeergeld betalen bij het hotel. Neem dit even mee in de onderhandelingen!

Laat je naar de haven brengen of terug naar je hotel. (Een taxi vanaf het schip naar de luchthaven is 15 usd.Dus dat zal een taxi kosten.) Maar ze zullen je wel even terug brengen. Breng in geval van de volgensde morgen eerst je gezelschap + bagage weg en dan zelf de auto weg.

Het voordeel is dat je wat sightseeing kan doen. Je bent er immers een dag voor vertrek. De autohuur is heel weinig ;de verzekering kost je meer.( neem de beste) Het ritje Miami -FortL. is minder dan 40 min en heel simpel. Gewoon de snelweg op en eraf bij F.L .www.mapquest.com is een handige site om te zien waar wat is.

nog even dit. Neem een verhuurder op de luchthaven omdat zij 24 uur per dag open zijn.

- Er schijnt ook een trein te gaan helemaal langs de kust. Maar dan moet je weer in je hotel zien te komen.

-Google; openbaar vervoer miami -Fort Lauderdale

• Peter

Bedankt voor de tips!

• Bernadette*

Nog even dit . Ik begrijp dat je vanuit FL gaat cruisen en daar ook weer aankomt. Heb je een vlucht vanuit Miami of vanuit FL? De rederijen bieden altijd 2 dagen van te voren vervoer naar de luchthaven aan per bus ;je kan daar op intekenen.

In het geval van FL is het een ritje van 12 min . Zij vragen 15-22 usd p.p. Een taxi kost 15 usd . Er staan er genoeg! Wanneer je een nachtvlucht terug hebt bv vanuit Miami neem dan een taxi naar een hotel daar of huur weer een auto , dan kan je daar een halve dag een hotelkamer huren bij het vliegveld en met de hotel shuttle je naar het vliegveld laten bengen .

• peterenchrista

Bernadette,

Ik kom aan in Miami in de middag en denk dat ik dan een taxi neem naar mijn hotel in fort Lauderdale. Ik kijk nog wel even of het makkelijk met de trein gaat want er gaat een trein van Miami aiport en komt langs ft Lauderdale airport. Het hotel wat ik wil boeken in ft Lauderdale heeft namelijk een free airport shuttle service. We slapen dan 2 nachtjes in het hotel en mogelijk huur ik dan 1 dag een auto. Het hotel ligt niet zo ver van de cruise terminal dus of het hotel brengt ons weg of ik neem een taxi. En nog iets……na verschillende offertes( ook uit de VS) opgevraagd te hebben kwamen deze eigenlijk nagenoeg allemaal op het zelfde bedrag uit. Ik heb toen cruiser gemaild en hij met zijn korting heb ik toch nog 85,- verdient. Zijn toch een aantal pina coladas in het bubbelbad op de Nieuw Amsterdam haha. We hebben er weer zin in want het was al weer even geleden dat we een cruise gemaakt hebben. Ik moet wel eerst op dieet en wat afvallen hoor want de cruise is 15 dagen en ik verheug me op de Porterhouse steak of New York steak in het Pinnacle restaurant.

Groet,

Peter

• Henk van der Linden

Hoi Peter,

prchtig dat alles gelukt is met je boeking voor de Nieuw Amsterdam.

Even een tip: als je tegenwoordig in de Pinnacle wilt gaan eten, en je gaat aan boord

boeken is het vaak voor de hele reis al vol.

Dat komt omdat bijna alle reisburo's de cruise verkopen, met één gratis Pinnacle p.p.

Zoek een data uit en reserveer online, als je me prive mail, geef ik je het mail adres.

• Bernadette*

Leuk! En….iedereen blij!

Kijk ook eens op de Miami prikbordpagina.

• miamitaxi.nl@gmail.com

Hallo,

Voor iedereen die meer informatie zoekt over het vervoer tussen Miami en Fort Lauderdale heb ik de verschillende opties uiteengezet op de volgende website pagina: hier