Merry Christmas and Happy New Year

• Henk van der Linden

Bij deze wensen we iedereen op dit forum hele fijn kerstdagen en een gezond 2011.

Onze dank gaat vooral uit naar de mensen die vol met goed raad zitten, Bernadette, Frans,

Haco, Marij, enz. dank namens alle mensen van het prikboord, voor jullie goede adviezen.

Voor alle mensen die gaan varen, een fijne cruise gewenst, geniet er van,

Henk & Hanneke v.d.Linden

P.S. na 7 jaar cruisen met de feestdagen zijn we nu thuis, waar we al heel veel spijt van hebben.

• cruiser

Hallo Hanneke en Henk,

Natuurlijk wil ik bij deze ook iedereen een fijne kerst en vooral een gezond 2011 wensen!

En natuurlijk weer een super cruise jaar voor iedereen ,en hopenlijk kunnen we nog veel van elkaar leren,

en natuurlijk de nodige tips geven.

De beste wensen voor iedereen.

Groeten van cruiser

• marij

wat lief henk !!

nou jij ook heel fijne dagen ook al blijf je thuis dit jaar…

en dat het maar een jaar vol met mooie cruises voor jou en jullie hanneke mag worden..

groetjes marij

en iedereen op het prikbord natuurlijk ook heel fijne dagen gewenst (tu)

• HenkLo

De beste wensen voor iedereen !

Dat we komend jaar maar niet te veel door de cruise-maatschappijen ‘gelicht’ worden, door betalen voor tenderen, water aan tafel, enzovoort.

Na onze fantastische 3-weekse Japan-reis vorige maand, moet ik wel zeggen dat het cruisen wat naar de achtergrond gedrongen is.

Niettemin iedereen fijn cruises.

HenkLo.

• Bernadette*

Ook van mij iedereen alle goeds voor 2011 toegewenst .

Hierbij een leuk( kerst) filmpje dat aangeeft hoe internet in ons leven een prominente plaats heeft ingenomen.

www.youtube.com/watch?v=GkHNNPM7pJA the digital story of the nativity

• peterenchrista

Iedereen een goede gezondheid toe gewenst in 2011 en natuurlijk veel cruiseplezier.

Peter en Christa van der Arend

• elisabeth

Een nieuwe bezoekster van deze site omdat we 19 Januari 2011 voor het eerst gaan cruisen,

iedereen die mij al geholpen heeft hier met me vragen bedankt !

Voor iedereen die dit leest fijne dagen en een gezond,gezellig,gelukkig en zonnig 2011 !

groeten Elisabeth

• Albert J

Graag sluit ik me hierbij aan om iedereen het beste te wensen voor het nieuwe jaar

En uiteraard een “voordelige cruise aankoop” en Behouden vaart!

P.s. Voorlopig teken ik met Albert J omdat er schijnbaar nog een Albert actief is

• T.1964

Hallo Henk en iedereen die actief is op deze site

Allen fijne kerstdagen en een gezond 2011

Dat we in het nieuwe jaar weer veel mogen gaan cruisen

Hoop dat er weer veel mensen het komende jaar hun verslag gaan schrijven op nedcruise.info.nl Wij beginnen meteen 1 jan in Miami met de cruise in de Caribien

En bedankt Henk voor de inzet van het afgelopen jaar op dit forum waar we met z'n allen elkaar kunnen helpen om er een mooie cruise van te maken

Groetjes Thera

• reavanwalsum

Hallo Henk en Albert

Voor jullie ook hele fijne dagen

ronald