prijzen carnival volgend jaar verhoogd ?

• Bel

nee gewoon een leuk weetje

dit stond in het forbes magazine

NEW YORK - Carnival Corp maakt bekend dat voorzitter en CEO Micky Arison een vergoeding gekregen heeft ter waarde van ongeveer $ 7 miljoen in boekjaar 2010, een daling van 3 procent van het voorgaande jaar.

'S werelds grootste cruise operator ceo Arison heeft een basissalaris van 880.000 dollar . Hij ontving een op prestaties gebaseerde bonus in contanten van ongeveer $ 2,5 miljoen en restricted stock awards ter waarde van $ 3,5 miljoen op de dag dat ze werden toegekend.

Om eens aan te geven hoe groot de cruisewereld is

bel

• T.1964

Hallo

Dat carnival zijn prijzen omhoog gaat doen zal denk ik niet ten goede komen

Ze hebben al bezuinigt op het welkom diner en afscheidsdiner

Dit hebben ze al afgeschaft terwijl andere rederijen dit nog steeds doen en wat men ook verwacht bij het cruise

Ik vond het minder dan op andere schepen maar goed de prijs lag ook lager en daarom kan je er vrede mee hebben

Dus ben benieuwd

Groetjes Thera

• Bel

Beste T.1964

het onderwerp prijzen carnival volgend jaar verhoogd ? moet je met een knipoog lezen en was alleen maar grappig bedoeld

iemand die met zo'n salaris 3% minder is gaan verdienen zal dit niet proberen terug te verdienen door te bezuinigen op een welkom of afscheidsdiner.

Het leek me gewoon leuk om dit eens te vermelden

maar is alles mbt het cruisen jou nou zo tegengevallen ?

ik lees alleen maar postings van jou met een negatieve ondertoon of vergis ik me daarin ?

ben eigenlijk wel eens benieuwd wat jij dan had verwacht.De carnival line staat nou niet echt bekend als de mercedes van de cruiseliners.

IK denk zeker dat je in bepaalde gevallen recht van spreken heb maar misschien verwacht je ook wel iets te veel.Ben zelf verleden jaar met de Carnival wezen cruisen en mij viel het niet tegen Het bljven sun en fun schepen met heel veel tatoo's aan boord en omdat ik dat ook niet altijd leuk vindt ga ik dus vaak van boord de havenplaats in om te eten en te drinken.Zodoende straf ik de kapitein dan weer omdat die geen omzet van mij op die dag binnenhaalt en dus gaat de ceo er uiteindelijk weer 3% in salaris op achteruit !!>:D<

eigen schuld

• T.1964

Hallo Bel

Ik vind het cruisen geweldig en ook de cruise met de Carnival was leuk alleen de hele boeking wat ik al aangaf ging fout maar dit had niet met de Carnival te maken

Wat ik miste en vermeld heb dat vond ik jammer en ben dat anders gewend terwijl ik niet met een 5 sterren schepen ga

Ben een trouwe cruiser op de MSC schepen en ja je moet dan zien dat ik het verschil aangeef

Maar goed zo heeft ieder zijn favoriete rederij toch ???

Groetjes thera

• Bel

Natuurlijk heeft een ieder zijn eigen favoriete cruiseline

Ik laat me meestal leiden door de prijs.Vind ik een leuke aanbieding en kan ik ook in die tijd vrij nemen dan is die cruise voor mij

Zelf heb ik nog nooit met MSC gevaren maar het gaat zeker ooit eens gebeuren.E wat die boeking betreft heb je ook met heel veel gelijk.zou daar zelf ook gek van worden.