excursie cruise dubai

• greet

Beste mensen,

Wie heeft de excursie citytour Dubai tijdens de cruise daar met de Costa Delisioza gedaan?

Ik wilde n.l. graag weten op welke dag die wordt gedaan. Er is 2x een halve dag dat de boot in de haven daar ligt en 1x een hele dag maar dan moet je om 16.00 van de boot zijn.

Ben eigenlijk benieuwd.

Dank voor de info.

• Caroline

Ik heb de cruise naar Dubai in december gemaakt met de Costa Luminosa en o.a. de citytour Dubai gedaan maar dat was een dag voor de ontscheping, en wij gingen niet om 16.00 uur van boord maar s'avonds i.v.m. nachtvlucht je cabin kun je die dag tot 16.00 uur gebruiken.

Je kunt ook met de big bus een tour maken die hebben wij weer gemaakt een paar dagen voor de cruise toen we een hotel in Dubai hadden.

• greet

Ok, dan is de excursie waarschijnlijk 's middags gedaan nadat jullie om ongeveer 13.00 weer terug in dubai kwamen, ja dat kan natuurlijk dan.

En positief om te lezen dat je de hut tot 16.00 hebt en toch op de boot kan blijven.

Dank voor de info.

• Caroline

Ik neem aan dat ze het op de Deliziosa zo ook doen, je krijgt ook gewoon een diner s'avonds wij gingen zo rond 22.00 uur met een taxi van boord naar het vliegveld. De dag van inscheping is tenslotte ook laat in ons geval 20.00 uur.

Fijne cruise maar dat zal wel lukken het is een leuke trip ik ga zeker nog een keer naar Dubai.

• T.1964

Hallo Greet

Kijk even naar mijn verslag op nedcruise.info Costa Luminosa

Daar staan wat tips op

Wij waren na de cruise nog een week in Dubai gebleven en dart was echt de moeite

Die excusie voor die rondrit is vrij prijzig terwijl de taxi bijna niets kost maar goed dat is een eigen keuze

Zo heb je ook nog de avond tour met die bus en die kan je op veel plaatsen boeken ze staan het te verkopen op verschillende plekken

Heb begrepen dat er ook een gratis shutle bus nu gaat naar het centrum maar dit stond niet goed op het dagprogramma

Toen wij er waren ruim een jaar geleden was dit nog niet

Heb alle papieren waarop de excusies op staan hier liggen die je aan boord kan boeken in het Nederlands vertaald als je wil

Groetjes Thera