Plek Stateroom op schip

• Nathalie H

Ik heb net zojuist onze reservering voor de Oasis of the Seas naar de Caribbean datum 30 april omgeboekt.

D.w.z. onze buitenhutten (3218 en 3220) liggen nu niet meer onder in het midden van het schip, maar we hebben nu buitenhutten met balkon (12550 en 12552) en zitten nu dus boven en vooraan in het schip, voor precies dezelfde prijs door een super prijsdaling van RCCL.

Ik helemaal bij met mijn omboeking (dankjewel Cruisetravel, super gedaan), hoor ik nu allemaal wilde verhalen dat het bovenin wel heel erg deint en schudt m.a.w. zeeziek???

Kunnen jullie mij alsjeblieft meer info geven over deze plek op welk schip dan ook. Mij lijkt het helemaal geweldig om deze hutten met baalkon en zo'n uitzicht te hebben, maar ja… het is dan ook onze eerst cruise…….

• Cruiseweb

De Oasis of the Seas is het grootste schip ter wereld en is zo groot en vooral ook zo breed dat je hier (waarschijnlijk) totaal geen last van hebt.

Hoe groter het schip is hoe minder last het heeft van de deining en rollen uiteraard.

Info over het schip op www.cruiseweb.nl/oasisoftheseas.html.

Alvast een hele fijne cruise gewenst.

Bert