cruise travel bedankt ( upgrade naar een balconhut )

• marij

wij hebben echt maar 25 euro PP betaald voor het omboeken en het bedrag dat het goedkoper was is in mindering gebracht…en tevens 100$ pp on board credit…

wij moesten 75 euro omboekingskosten betalen we zijn met 3 personen.

dus ondanks die omboekingskosten zijn we er beter van geworden.

dat hier gemengde gevoelens over zijn snap ik…of ze zijn bij mij iets vergeten..of ze rekenen bij jou iets te veel…1 van twee moet juist zijn

groetjes marij suc6 (tu)

• T.kooren@chello.nl

Waarom is cruise winkel verkozen tot het beste cruise reisbureau??

Daar werken ook mensen die gewerkt hebben voor cruise travel en denk ik daar heel hard weggelopen

Jammer de leukste site met de slechtste service

Heb heel veel cruises gemaakt en spreek uit ervaring

2 ervan geboekt bij cruise travel en 2 keer fout gegaan dus een gedoe wat echt niet bij cruise hoort

Vind het wel raar dat die andere 10 cruises vlekkeloos verlopen zijn met alle service en deze 2 fout gingen

Heb afgelopen winter ook een cruise gemaakt met de Carnival en heb alles goed nagevraagd maar dit kan je met een gerust hart zelf op de site boeken

En vluchten kan je ook heel makkelijk zelf boeken met vlucht garantie waar cruise travel het dubbele voor rekent

Verder heb ik ook het gevoel dat cruise travel verschil maakt bij de ene bieden ze alle service en bij de andere het minimale

Ken veel mensen in de cruise wereld en wat ik pas weer gehoord heb daar zakt je broek echt van af maar wie weet komt het hier nog op de site

Nogmaals jammer en iedereen maakt een foutje maar ze leren er niet van en dat is het ergste

Dus cruise travel doe jullie lezen hier mee maar doe er wat mee

groetjes

• liesje93

even een vraagje aan santje

hoe kan je dat zien op de site van carnival, want wij willen ook even wat nakijken

alvast bedankt

• Santje04

Je bedoelt de boeking?

Wij hebben ons aangemeld op de site (www.carnival.com, dan naar manage my cruise, en register), en de reserveringsnummers toegevoegd, dan kun je de boeking bekijken.

Overigens vandaag ook nog geen telefoon of mail gehad van Cruisetravel.

• marij

op zon moment zou ik dus zelf bellen al is het elke dag (tu) oplossen graag en uitleg…ik ben niet van de afwachterige..

• T.kooren@chello.nl

Ja en het ergste nog vind ik je moet lang in de wacht en de euro onkosten komen erbij

Wat een service

• Santje04

Inmiddels hebben we gisteren een mail gekregen van Cruisetravel, bellen durven ze niet meer aan geloof ik. Mijn vader is de hoofdboeker, daar is de mail naartoe gegaan, omdat ze nu opeens vinden dat het met de hoofdboeker geregeld moet worden, terwijl hiervoor het wel met mij afgehandeld kon worden… Het komt er op neer dat ze bij hun besluit blijven bij 1x 45 euro.

Mijn ouders zijn het overigens helemaal met ons eens dat het niet netjes is verlopen, en mijn vader gaat in ieder geval nog wel een mail sturen dat zij net zo goed vinden dat het niet netjes is gegaan, zoals ik hierboven al heb uitgelegd.

Laat ze maar blij zijn met hun 45 euro, maar ze zullen waarschijnlijk wel meer euro's gaan missen, een volgende keer boeken wij zeer waarschijnlijk niet meer bij Cruisetravel….

• Henk van der Linden

“RADAR” de koude douche, dit is een eindelozen discussie

• Annet100

Ik zal het wel niet helemaal snappen hoor. Maar volgens mij gaat het voornamelijk over het omboeken van een hut en dat je het gek vindt dat je wijzigingskosten moet betalen. En dan boos zijn als ze iets in rekening brengen… Is dat nu echt het probleem hier??? En dat de ene wel compensatie krijgt door onboard credits en de andere niet?

We zijn echt Nederlanders zo!

Ik boek zelf bijna al mijn cruises bij Cruisetravel, tot nu toe worden al mijn vragen opgelost.

Vandaag heb ik ze toevallig nog aan de telefoon gehad, we hebben 2 cruises tegelijk geboekt, die ook achter elkaar worden uitgevoerd. Normaal krijg je ongeveer een week van te voren de papieren toegestuurd (tegenwoordig per mail). Maar omdat bij de 2e cruise dat dus zou zijn als we al op vakantie zijn, hebben ze nu met spoed alle spullen bij elkaar gezocht en alles meteen tegestuurd.

Dus ik ben zelf wel tevreden met Cruisetravel.

Tipje: boek dan volgende keer niet via cruisetravel, maar gewoon bij de rederij zelf. Kan je zelf alles regelen…

• Santje04

Nee, dan snap je het inderdaad niet, want het gaat niet alleen om de omboekingskosten. Het zijn meerdere dingen bij elkaar geweest die vanaf het begin af aan al mis gingen. Het mogen dan kleine dingen zijn, als er meerdere van die kleine dingen steeds achter elkaar gebeuren, en het elke keer weer iets is, en men zelf aangeeft het te willen oplossen, wat naar onze mening niet echt werd gedaan, wordt het een grote irritatie. Maar daar is allemaal genoeg over gezegd, ieder zijn eigen mening. ;)

En zoals ik al aangegeven heb in het andere bericht wat ik vandaag geplaatst heb, we hadden nu ook een positieve ervaring, dat plaats ik dan net zo goed ook.