Bernadette?

• peterenchrista

Ik mis Bernadette al een aantal weken op het prikbord…jammer. Bernadette waar ben je?

Peter

• T.kooren@chello.nl

Ik denk aan het cruisen

Groetjes Thera

• Henk van der Linden

Als je de laatste maanden dit prikboord goed hebt gevolgt is de reden van Bernadette's “STILTE” wel te begrijpen.

Er zijn mensen op dit prikboord, die gaan voor het eerst cruisen en stellen de gekste vragen, zij zat volgens mij

uren te google om deze mensen zo goed mogelijk antwoord te geven, of sprak uit eigen ervaring.

Als je dan vaak de reacties las van deze mensen, dacht ik zelf ook vaak “bekijk het lekker” doe het zelf, en dat

heeft Bernadette vast ook gedacht.

Vaak waren het mensen die niet eens het verschil weten tussen een “boot” en een “schip” enz.

We weten allemaal haar toon zetting was voor sommige niet altijd even leuk, maar haar informatie (waar het om gaat)

was altijd groots, ook wij na 15 jaar cruisen hebben veel opgestoken van haar voortreffelijke informatie.

Zo merkte je dat ze zich erg stoorde aan mensen die vragen stelde die al tientallen keren behandeld waren, op dit

prikboord, klik even op de “Zoek functie” stel je vraag, en alles komt boven water.

Ook ik heb wel, om in cruise termen te blijven, aanvaringen met haar gehad, maar altijd met wederzijds respect.

Daarom hoop ik dat ze snel terug komt, zij hoort als langste prikker op dit prikboord er gewoon bij, en ook voor de

nieuwe cruisers, die begrijpelijk veel te vragen hebben

• marij

ik sluit me aan bij de post van henk…

en ook ik ben al vaak met de instucties van bernadette op pad gegaan…

zo ook vandaag ben ik begonnen met uit te zoeken wat te gaan doen in de ports waar we aan gaan meren.in aug..en ik hoef ze bij zoeken maar in te toetsen en een schat van informatie komt op me af en veelal gepost door benadette..

dus bedankte bernadette ik ben er weer enorm mee geholpen

marij

• Bikkiebeer

Blijft de vraag WAAR IS BERNADETTE?

Er is hopenlijk niks ernstigs aan de hand.

Bernadette laat iets van je horen….