ms Rotterdam 3 Juli

• marij

elisabethe geloof me die henk laat dat schip toeteren niet normaal we hebben het eerder meegemaakt…dus neem maar alvast ook oordopjes mee :D

• Henk

Hoi Elisabeth,

even ter informatie de “Rotterdam” vertrekt op 3 Juli om 21.00 uit Rotterdam

• elisabeth

Dankjewel voor je info Henk, ik was echt in de veronderstelling dat de Rijndam om 17.00 uur vertrok en de Rotterdam om 19.00 uur

echt jammer dat de Rotterdam pas om 21.00 uur vertrekt, dan zal ik hem denk ik niet zien uitvaren bij Schiedam,

ik wil hem wel graag zien dus dan maar even naar de cruise terminal rijden in de namiddag 3 Juli.

groetjes Elisabeth

• Henk van der Linden

Hoi Elisabeth,

wij kregen vorige week en reis papieren binnen en er stond echt 9.00 p.m.

staat ook op de HAL site 9.00 p.m. ik denk dat het te maken heeft met

festiviteiten rond deze cruise, groeten Henk

• Elisabeth

Ja Henk dat denk ik ook, het is dan ook niet zomaar een cruise die je gaat doen.

Mag toch ook wel een beetje jaloers zijn hé, nee hoor geniet er maar van, wie weet komt onze tijd ook .

Zit trouwens net te lezen dat we de Rotterdam heel vaak kunnen gaan bekijken :-) Rotterdam wordt de thuishaven van De Rotterdam ! Heel leuk dan kunnen we hem vaker aan de kade bekijken of als hij langs Schiedam komt varen hem op de Maasboulevard gaan bekijken.

groeten Elisabeth

• tuppie

Henk

Ik zie dat jij nogal wat informatie hebt over de cruise van 3 juli weet je ook of er veel Nederlanders aan boord zijn wij zelf wel en dit zal onze eerste cruise worden en hopelijk een onvergetelijke

• Henk van der Linden

reken maar op veel heel véél Nederlanders aan boord, mensen uit de USA gaan over het algemeen

niet naar Nederland vliegen om dan 9 dagen terug te varen naar de USA.

De terug weg vanaf New York naar Rotterdam zijn er minder Nederlanders, en veel Amerikanen die

doen de oversteek mee varen 9 dagen en blijven in Rotterdam aan boord voor de cruise naar de Baltic.

Maak je geen zorgen op jullie eerste cruise, er zijn veel Nederlandse officieren aan boord zodat in ieder

Departement Nederlands gesproken kan worden, met veel Nederlanders aan boord wordt het eten vaak

aangepast aan Nederlandse maatstaven, b.v. sneetje bruin brood met oude kaas, ik noem zo maar wat.

We gaan er met z'n alle een geweldige cruise van maken op 3 Juli, jullie weten dat we pas om 21.00

vertrekken uit Rotterdam ! en hou rekening met veel drukte op de cruise terminal de “Ryndam” ligt er ook.

Onderweg zullen we niet veel cruise schepen zien op de heenweg in Southampton liggen samen met

de “ORIANA” van P&O en op de terug weg in Cork liggen we met de “AZURA” van P&O

• tuppie

Henk

Wij gaan alleen de heen weg mee omdat we na aankomst in New York nog vijf dagen daar blijven en dan terug vliegen.En dat het vertrek negen uur is weten we ook maar dat is geen probleem het is voor ons trouwens maar 5 minuten lopen naar de wilhelmina kade we wonen om de hoek.En als ik het goed heb kan je al vanaf 1 uur aan boord dus tijd zat.Zie of hoor je wel op 3 Juli.

• tuppie

Hebben degene die op 3 Juli met de Rotterdam naar New York gaan er ook zo'n zin in WIJ WEL

• Carrie R

Ja hoor Tuppie,

Mijn reisgenote en ik verheugen ons ook op de reis. Het schip wordt feestelijk uitgezwaaid door Lee Towers en koren.

Dus met andere woorden nog 7 nachtjes slapen, dan is het zover.

groetjes Carrie