Civitavecchia-Rome

• Bikkiebeer

Kan iemand mij vertellen hoe het in Civitavecchia gaat als je daar met de boot (RoyalCaribbean) aankomt om naar Rome te komen.

Ik heb al iets gelezen over de trein maar ik lees steeds vanaf Ciampino en naar Ciampino.

We willen dus op eigen gelegenheid naar Rome vanaf de boot.

Graag een berichtje.

• gwen

Hallo

Hier is een site van iemand die het goed uitlegt.

Wij hebben het gedaan en het werkte perfect.

Succes

http://heinbloed-cruiseguides.blogspot.com/2009/01/civitavecchia-italy-getting-to-vatican.html

• Bikkiebeer

Dank je wel Gwen,

Maar het lijkt me ingewikkeld.

Is het niet makkelijker om gewoon een treinkaartje naar St Pieter te nemen?

Misschien is het makkelijker dan ik denk hoor.

• marij

als het zo makkelijk is als jij denkt, was nam er niemand die een schip tour maakt…

een beetje moeite moet je er wel voor doen…

als je het ingewikkeld vind en te moeilijk pak je een tour van de maatschappij dan wordt je voor de deur van de sint pieter gebracht, en weer voor de deur van het schip afgezet..

en als je dat te duur vind dan zal je er wel enige moeite voor moeten doen denk ik.

marij

• Bikkiebeer

he Marij wat doe je ongezellig.

Ik ben misschien niet zo slim als jij…

Dat zou natuurlijk best kunnen.

Maar helaas daar kan ik niks aan doen he.

Dag Marij

• marij

nou dat heeft niets met slim zijn te maken…maar als iemand je een link geeft hoe je er kunt komen en je ziet op die pagina dat diegene heel bereist is kan je zelf toch wel nagaan als dat makkelijker gekunnen had dat het dan er ook wel makkelijker stond…excuries zelf doen is ook zoeken…speuren…er tijd in steken…googlen, forums bezoeken…en zoals jij ook doet vragen stellen…

maar ook zeker de zoekfuncties gebruiken op diverse forums en prikborden….als je hier dat doet en je zet hem op alla datas dan kom je een schat van informatie tegen…en vind je zeker wat je zoekt…ook van alle havens die je gaat bezoeken …voeg ze in de zoekfunctie en je krijgt diverse mogelijkheden voor je eigen excursies…

dus ga daar eens mee aan de slag.

suc6 met speuren

groetjes ongezellige marij