Allure of the Seas

• T.kooren@chello.nl

Hallo

Alle hotels die je beetje te betalen zijn liggen in de buurt van het vliegveld

Je kan mijn verslag lezen op de site nedcruise.info bij ervaringen -Carnival libery

Daar heb ik wat beschreven over Miami en verder de vaarroute

Weet zo niet of het er bij staat maar volgens mij hebben alle hotels een gratis shuttle service

De naam van her hotel staat op de busjes en je steekt je hand op en ze stoppen voor je

Groetjes Thera

• Bikkiebeer

Dank Thera ik ga het even lezen.

Groeten

Christina

• Nathalie H

Wij hebben 2 nachten gelogeerd in het Gallery One, A Doubletree Resort van de Hilton Group.

Hotel ligt ook dichtbij Cruise terminal, maar je loopt

ook binne 10 minuten het strand op n aan de achterkant stopt de watertaxi die je rondvaart door Fort Lauderdale.

Wij hebben met 4 personen + 4 koffers + 4x handbagage 25 dollar betaald voor ons transport naa de luchthaven.

Echt een mooi hotel dat we geboekt hebben via Expedia.

• Bikkiebeer

Dank Nathalie,

Gaan er nog meer Nederlanders met de Allure of the Seas op 13 en 20 november 2011?

Groeten

• henkie

Nathalie,

Begrijp in nu goed dat je dus aan boord elke dag een tijd kunt reserveren bij my time dining?

gr Henkie

• Bikkiebeer

dat weet ik niet …wij gingen gewoon eten wanneer we zin hadden en dan liep je naar het restaurant to en daar staat dan een meisje achter een pc en die tikt je hutnummer in en dan komt er een bonnetje uit die oc waarna ze dat bonnetje aan een ober geeft en die brengt je naar je tafel.

Maar er waren ook mensen die moesten wachten tot er een tafel vrij was en ik hoorde dat die mensen dus niet van te voren hadden doorgegeven dat ze My Timing wilden.

• Nathalie H

Ja, dat klopt.

Je kunt my time dining al vanaf je PC thuis reserveren, net zoals alle shows en excursies.

Maar je kunt dit ook gewoon dezelfde dag doen vanuit je stateroom.

Dan kijk je dus welk restaurant je wil hebben en boekt een bepaalde (vrij) tijdstip.

Maar je kunt ook gewoon op goed geluk naar het restaurant van je keuze lopen en dan moet je wel effe wachten op een vrij tafeltje

• Henkie

Okee. Bedankt voor de antwoorden allemaal.