Koffer inchecken bij garantiehut

• Henkie

Ik heb een garantiehut geboekt bij royal carribean. Ik lees dat je dan soms pas bij inchecken een hutnummer krijgt. Maar hoe check je de koffer dan in? Daar moet toch al een hutnummer opstaan?

• Bikkiebeer

Hallo Henkie,

Als je even inlogd bij RC dan zie je ineens je hutnummer staan.

Het nummer wat RC je dan gegeven heeft.

Je moet misschien nog eventjes wachten maar probeer het af en toe en dan zie je het vanzelf.

Waar ga je naar toe?

Bikkiebeer

• Henkie

Ik ga een cruise doen in de adriatische zee. Italie kroatie en slovenie. Bedankt voor je antwoord. Er staat nu nog garantiehut. Kan ik dan alwel vast online inchecken?

• Carrie R

Hoi Henki,

Ik ben ook net terug van een cruise met de ms Rijndam van de HAL en ik had ook geen hutnummer. Als je aankomt bij de terminal dan staat er iemand klaar met een lijst van de personen die nog geen hutnummer hebben. Ter plekke wordt dan het nummer op je label bijgeschreven en dan kan je je koffer afgeven. Je kan dus gewoon online checken.

Veel reisplezier

• Bikkiebeer

Wij zijn al verschillende keren met RC gaan cruisen en ook al verschillende keren een garantiehut genomen.

We hebben er nooit spijt van gehad want vorige week hadden we een buitenhut met balkon (de goedkoopste) en we kregen er zomaar eentje op 9 hoog dus met een geweldig uitzicht maar omdat die hut veel duurder was hebben we toen toch gekozen voor een garantiehut. En wat blijkt we kregen hem alsnog.

Incheken kan je altijd doen hoor daar heb je je hutnummer niet voor nodig maar je kan ook nog even wachten want een paar weken voordat je gaat cruisen staat het hutnummer echt op de site van RC.

Tenminste zo is t bij ons steeds gegaan dus ik denk dat dat de normale gang van zaken is.

Veel plezier maar dat gaat lukken bij RC want het is echt een toprederij wat gezelligheid betreft.

Bikkiebeer

• Henkie

Super. Bedankt voor alle antwoorden. Wij hebben wel vaker gecruised maar nog nooit een garantiehut gehad.

• henkie

Ja, ik zie nu een hutnummer staan. Volgens mij ook nog 1 categorie hoger.

• Bikkiebeer

Leuk he….

Wanneer gaan jullie?

Wij waren met de Adventure of the Seas vanuit Valencia.

En het was zo gezellig op de boot met geweldige shows enz.

Ik hoop dat het bij jullie ook zo is.

Groeten

Bikkiebeer

• henkie

Wij gaan pas 27 aug met de voyager of the seas.

Eerlijk gezegd zij we in maart ook al geweest met princess cruises in de carribean. Was ook fantastisch.

De cruise van RC was een aanbieding. Konden we niet laten lopen.

Heb je ook ervaring met my time dining van RC?

Hebben wij bij princess ook gehad en was ons zeer goed bevallen.

• Bikkiebeer

Wij hebben afgelopen week voor t eerst My Time Dining gehad.

We zaten eerst 2e zitting (21.30uur) met 6 Amerikanen aan tafel omdat wij in Amerika hadden geboekt.

We wilden dat niet omdat die Amerikanen dan toch met elkaar praten dus vroegen we eerste zitting aan (18.45uur) en dan met Nederlanders.

Die avond kregen we een tafel met 12 anderen.

Maarrrrrrrr die kwamen dus niet want die hadden de boel omgezet naar My Time Dining.

Dus zaten we met zn tweetjes aan een tafel van 14.

Dat werkt niet dus toen kwam de headwaiter vragen of we naar een andere tafel wilden met Noren.

Nou toen hebben we gekozen voor My Time Dining.

En we konden natuurlijk nu alles krijgen want zij vonden het naar dat het zo gelopen was.

Dus kregen we Flexibel My Time Dining en dat houdt in dat je kan gaan eten wanneer jij wil en niet hoeft te wachten.

Mensen die dit ter plekke wilden die moesten wachten tot ze aan de beurt waren.

We mochten ook nog een fles wijn uitzoeken en we gaan in november met de Allure of the Seas 2 weken en toen hebben ze meteen gemailt dat we daar 2e zitting willen met een tafel met Nederlanders zodat het nu goed gaat lopen.

We kregen 2 dagen later een mail van RC dat ze het natuurlijk goed wilden maken met ons.

Lachen dus…

Heerlijk dat jullie in maart ook geweest zijn…wij vinden het ook helemaal top hoor dat cruisen.

Ben je weleens met RC geweest….wij wel een paar keer met Princess maar we zijn nu helemaal om met RC.