roken

• lenny

roken

ben net terug vandaag met de cruise van de celebrity constellation heel mooie cruise naar noord europa

maar wij zijn rokers en dat is tegenwoordig niet erg normaal meer moesten in de meest gekke hoekjes als junkies

onze sigaret op steken ,en op elf waar je dan binnen mog roken waren er captains clubs en werd het afgeslotenook op de de balkon huts waar een hoop mensen speciaal hadden geboekt

mog niet meer gerookt worden terwijl ze wel daarvoor haden geboekt

leny

• marij

in amerikaanse atractieparken mag je ook nergens meer roken zelfs niet gewoon buiten…daar heb je ook rook zones waar de verslaafde hun sigaretje op moeten steken…

tja ik heb er geen moeite mee maar ik heb dan ook nog nooit gerookt.en ik snap best je iritatie.

maar ik vind het ook wel prettig als ik een balkonhut krijg dat die niet naar sigarettenrook stinkt….dus ik kan me er wel in vinden.

marij

• Bikkiebeer

ik ook hoor Marij.

Ik heb wel gerookt maar ben nu zo blij dat ik daar van af ben.

Dus lekker stoppen….want je staat echt op straat of in een hoekje tegenwoordig en dat is zoooooooooooooooooo armoedig.

Ik weet dat het moeilijk is maar het kan echt…

• Ada

Dat is bekend bij Celebrity, dat is al een tijdje zo. Op het balkon van de hut mag bijv. ook niet gerookt worden.

Misschien had je reisburo je beter moeten voorlichten hierover.