carnival magic

• Ton v/d Donker

Wie gaan er nog op 12 juni cruisen met de Carnivla Magic?

Wij zien er al naar uit.

• tineke

wij gaan ook op 12 junie met de magic en hebben er ook heel veel zin in, we hebben bij de papieren wel gezien dat de route veranderd is, maar t,maakt ons niet uit hoor.

nou misschien tot ziens.

joop en tineke!

• Ton v/d Donker

Gezellig, jammer dat we nu in Venetie iets korter zijn, maar wij gaan er toch maar weer van genieten.

Ton en Riet

• Johanna

Wij gaan op 14 augustus met de carnival Magic, ik ben benieuwd naar jullie ervaring

• marij

nou ton…vertel…hoe was het ???

• Ton v/d Donker

Nou Marij met een woord geweldig, het is een mooie route met mooie aanleghavens.

Het is geweldig om Venetie in en uit te varen, wij vonden het een hele belevenis, waren aardig wat Nederlanders aan boord en zaten s'avonds met z'n zessen aan tafel waaronder ook Tineke en Joop van het prikboord, was dus heel gezellig.

Ik weet dat jij ook Carnival fan bent en dan weet ik zeker dat je het erg naar je zin gaat krijgen, het is een mooi schip en veel meer ruimtes dan b.v. de Destiny klasse, wat wij wel vonden en Tineke ook dat overal de muziek, achtergrond en live erg hard stond.

Na de laatste aanleghaven Messina word de koers wat verlegd en vaar je vlak langs de vulkaan Stromboli, hier hebben wij echt van genoten en is een mooie foto lokatie.

Zoals je weet is het eten bij Carnival prima maar je moet zeker een keer het steakhouse proberen is helemaal af.

Je moet het zelf maar beleven het is geweldig, het duurt nog maar even voor jou en je groep.

Alvast een fijne cruise toegewenst.

Ton en Riet v/d Donker

• marij

hoi ton..super leuk dat je even je reactie geeft hier…. wij zijn ook al een keer met de freedom geweest en daar was ook de muziek harder hoor dus die ervaring hadden we al….en toen hebben wij een heel stuk van deze route ook gevaren…en ook langs de stromboli…dat was idd erg mooi..dat we het naar de zin hebben is een ding wat zeker is…ik vind john heald de cruisedirector ook een pluspunt waard.

nou ben ik geen fan van steaks,biefstuk of wat voor soort rood vlees dan ook..dus of het voor mij de steakhouse gaat worden weet ik nog niet ;) heb je nog leuke tips voor messina ??

nogmaals bedankt voor je posting

groetjes marij

• tineke

hoi marij

het was inderdaad super op de boot ,maar nog een minpuntje was dat het in de eetzaal erg koud werd na een poosje ,dus neem iets mee, maar het was geloof ik ook een plek precies onder de airco.

de muziek was verschrikkelijk hard, maar er waren op het promenade dek ook rustiger plekken. wij zijn ook niet in het steakhouse gewqeest omdat ik ook niet zo.n vleeseter ben maar het eten in de zaal was ook heerlijk en elke dag genoeg keus en variatie.

ton vond volgens mij de carnivalvla wel erg lekker (grapje ton) het was erg gezellig met 8 nederlanders aan tafel.ik wens je fijne vakantie en laat horen hoe je het vond.

gr. tineke!

• Santje04

Leuk om te lezen wat jullie er van vonden. Wij gaan 24 juli met de Carnival Magic, we zijn benieuwd en hebben er zin in. :)

• Yvonne

Wij gaan op 14 augustus met zoon van 15. Wie gaat er nog meer?