msc papieren binnen, snap niet alles

• wendy

ik kreeg net de papieren in huis

daar staat op: diner seating: tweede

wachtlijst seating:—-

de toewijzing van het diner seating dient herbevestigd te worden aan boord van het schip.

wat betekend dit, dat we als we aan boord komen, eerst opzoek moeten na de dinerzaal om daar onze diner tijd vast te laten leggen of hoe en waar gaat dit in zijn werk?

het schip betreft vertrek om 17 uur

check in staat 14.00

moeten we er dan uiterlijk zijn of kunnen we pas om 14 uur inchecken ( ik dacht dat het al veel eerder kom)

graag jullie reactie , ik heb nog een paar dagen

• marij

zoals ik het begrijp sta je op de wachtlijst voor de tweede zitting en moet je dus aan boord naar de eetzaal om te kijken of ze je kunnen plaatsen op de tweede zitting , en dat je dan van de maitreD te horen krijgt hoe of wat …

wat vertrek betreft…ik heb nooit met msc gecruist …ik zou zeggen bel je reisburo en vraag het anders even aan hun die heb je tenslotte niet voor niets..

ik vind als het schip om 5 uur vertrekt het heel laat is als om 2 uur het inchecken pas begint…maar ik weet niet hoe het bij msc gaat dus daar kan ik je niet mee helpen.

marij

• Thera

Hallo wendy

Weet niet over welk schip het gaat??

Ben al een paar keer vertrokken in Venetie met een MSC schip en de laatste keer landen we al om 20.00 uur in Venetie

Om 11 uur waren wij onze koffers al kwijt en de handbagage konden we afgegeven bij een lokketje waarvoor we ik dacht 5 euro moesten betalen

Zo hebben wij nog een dag Venetie kunnen doen

Hebben jullie de transfer erbij???

Kan je veel tips geven als je nog vragen hebt ..trouwe MSC cruiser

Stel ze gerust

groetjes Thera

• marij

wat een raar berichtje thera ????

je komt ergens om 20.00 uur aan ….en om 11.00 kon je je koffers AL kwijt ?? dat is maar liefst 15 uur later ????

wendy haar vraag is of ze niet vroeger als 14.00 uur aan boord van het schip kan als het schip om 17.00 uur uur vertrekt ???

jou antwoord slaat kant nog wal volgens mij ??? ( om het in cruisetermen te houden :D )

gr marij

• wendy

dames

dat klopt idd

wij gaan op eigen gelegenheid , zijn daags daarvoor al in venetie en mijn vraag is idd of ik al eerder aan boord kan en vanaf hoe laat dan

ga met de Magnifica volgende week zaterdag, maar vertrekken dit wknd al richting italie

voor thera: hoe laat zijn de diner tijden, overal lees ik wat verschillend

groetjes wendy

ps tips zijn altijd welkom