Hallo Allemaal
Wij gaan de cruise met de MSC Armonia maken 29 juli
Nu komen wij in Montenegro wie is hier ooit geweest en heeft tips
Weet iemand ook of je hier met de Euro ook kan betalen
Graag hoor ik van Julie
m.v.g. Thera
Ik ben vorig jaar October in Montenegro geweest. Zij hebben geen eigen munt, en gebruiken de Euro als hun officiele geld, inclusief munten. Alles is in Euro geprijsd.
Ik denk dat je het stadje Kotor aan zult doen, een leuk fotogeniek aan drie zijden ommuurd stadje. Toen ik er was, meerde een MSC cruiseschip af, op ongeveer vijf minuten lopen van de “Sea Gate”, de hoofd poort/ toegang. Ongeveer 20 meter van die gate staat een toeristen informatie kraampje, waar je een gratis plattegrond van het stadje kunt krijgen. Plezierig stadje om rond te lopen, maar in een uur kun je wel bekijken, hoewel ikzelf er ruim drie uur ben gebleven.
Ik wens je een goede reis, Harm.
Dankjewel Harm ook ik was geïnterreseerd in info over Kotor/Montenegro, hier kunnen we weer wat mee,
heb je misschien ook nog info over;
Messina (Italië)- Argostoli (Griekenland)- Brindisi (Italië)- Civitavecchia (Rome-Italië)- Livorno (Pisa-Italië) en Marseille ????
We gaan 8 September met de Rijndam (HAL) van Barcelona weg en doen deze plaatsen aan dus info is welkom !
Alvast bedankt voor de info van Kotor, groeten Elisabeth
ik heb bij europese havens nog nooit aanbieders rond zien lopen..en wij gaan in augustus pas….vaak zijn het ook indistruele havens waar je niet eens mag komen als aanbieder van tours..
ik heb die tour gewoon op internet gevonden..als je met de naam van de haven googled met tour vind je een legio aan aanbieders…ik heb hem bij cruisecritic vandaan …daar kan je tips vinden per haven staan heel veel aanbieders van tours bij waar mensen goede ervaringen mee hebben.
marij
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?