Bezoek aan Messina en de Etna

• marij

dat had ik ook gelezen.voordat ik met hem op pad ging….dat is iemand op het eiland die hem zwart wil maken…hij heeft me alle licence laten zien de vergunningen verzekering echt alles aan ons omdat wij dit verhaal ook aan hem vertelde…..hij is geregistreerd verzekerd en alles.

bij cruiscritic wordt het ook neergezet maar daar wordt het elke keer verwijderd omdat ze daar weten dat het laster is.

mario en zijn broer hebben zelfs op het punt gestaan om ermee te kappen door die laster..maar gelukkig hebben ze zich niet uit het veld laten slaan..ik heb nog nooit zon goede tour gehad..

dus je kan met een gerust hart bij hem boeken.

lees je ook die honderden berichten van mensen die met hem getourd hebben die het geweldig hebben gehad..dat staa tegenover 1 slecht bericht….het is en blijft een mafia eiland die elkaar geen euro gunnen en het via allerlei wegen elkaar zo moeilijk mogelijk maken.

gr marij

• margriet

Wij zijn gister terug gekomen van een cruise met de Carnival Magic en hebben ook Messina aangedaan en Mario ingehuurd had ik van Marij vernomen.

Helemaal Top Marij we hebben een geweldige dag gehad met inderdaad hapjes, drankjes en nog een herinnering om mee naar huis te nemen. Wij hadden

een neef van Mario een zeer aardig iemand en informatief, veel gezien en inderdaad stukken voordeliger dan een boeking op het schip. Zij doen ook een tour Etna

Licentie's heb ik me eigenlijk niet in verdiept. Ik vind het een aanrader.:)

• sunnysky

Hallo Margiet,

Hebben jullie Mario al van te voren geboekt in Nederland zoals Marij heeft gedaan of hebben jullie hem op de kade ontmoet met info voor de excursies.

Groetjes,

Annette

• margriet gerritsen

Wij hebben net zoals Marij van te voren geboekt een e-mail gestuurd naar Mario en bericht terug gekregen met pdf bestand welke excursies die mogelijk zijn.

Je kiest dan en geef dit per email door met de datum en het tijdstip dat je op de kade opgehaald wilt worden. Je hoef niet van tevoren te betalen dat doe je

na afloop van de excursie. Wij waren met vier personen en betaalden 200 euro totaal . Hij zal je per mail vragen of je het goed vindt om met 6 personen te gaan

dan had het 160 euro gekost maar dat hebben wij geweigerd. Nu kon je zelf betalen hoe lang je ergens wilde blijven en wat je wilde overslaan wel zo prettig.

Het is echt een aanrader.

Groet Margriet

• marij

heey annette

hun staan ook niet op de kade hoor je kan hun alleen van te voren boeken…en dan staan ze je op de kade op te wachten met een bord met je naam.

super margriet dat jullie het zo fijn hebben gehad met mario ( zijn neef).

ik vind het het geld ook dubbel en dwars waard

groetjess marij

• sunnysky

Jammer, want wij zijn met z'n tweetjes en ik dacht misschien kan ik nog wat mensen aan boord chatteren.

Begrijp wel dat het voor Mario natuurlijk veel interessanter is om 6 ipv 2 mensen mee te nemen, maar ben bang dat ik straks de hele dag met een paar vervelia's opgescheept zit.

Groetjes Annette