Hoi Marij,
Wij hebben met genoegen je verslag gelezen en kunnen in een hoop dingen met je meegaan ….
Wij hebben eerdere cruises gemaakt, maar nog nooit met Carnival; en ik ga je zeggen, dat doen we dus nooit meer……
Over het algemaal hebben wij ook een topvakantie gehad, met heel veel bezienswaardigheden ….. maar het schip had zo zijn haken en ogen…
Inderdaad, de drukte bij de buffeten … Ik sprak daar later mee met die zanger uit Ierland (MaitreD) volgens mij. Hij vond het ook veel te druk aan boord, wij maakte de vergelijking met de opzet van de RC en dat vond hij ook veel beter….
Wij hebben zelf 1x bijna een gevecht aan boord gezien en mijn ouders een daadwerklijk gevecht bij het zwembad! Leuk he vakantie ;-)
Daarnaast vonden wij het ook erg luidruchtig met jongelui over het gehele schip…. en wij zaten met onze cabin thv de wasserette, en das ook heel prettig *NOT*, want tot diep in de nacht veel geklets op de gang en slaan met de deuren ….
Het leuke van de reis vonden wij dat wij op de facebook pagina van de cruisedirector John een berichtje hadden geplaatst. Hij vroeg ons dubbelzoute drop mee te nemen wat we gedaan hadden.
Later stond er in onze cabin een fles champgane en een “award” van de Magic en later weer aardbeien in choco … geweldig!
Enne de Stromboli vonden wij ook geweldig… ik heb een filmpje op de facebook pagina van John gezet, is mooi om te zien!!!!
Ik zal de overige kritiekpunten maar laten wat het is
Trouwens, ik las dat je uit Helmond kwam…… volgens mij (en volgens de foto herkend!) hebben wij met je dochter nog in het bubbelbad gezeten
Gr,
Edwin en Kim