hoi santje
ja die bedjes op zeedagen is een beetje moeilijk..
maar verders heb ik het ook leuk gehad hoor en we zullen heus nog wel eens met de magic gaan dat waterpark is toch echt wel kaaaaaaaai leuk…..we zijn druk aan het zoeken voor volgend jaar en alle kids zeggen in koor the magic…maar die vaart zon beetje dezelfde route en hem voor de derde keer te doen vin ik ook niets…RCCL heeft juli volgend jaar in het caribisch gebied bijna alleen maar 7 nachten en dat vind ik veel te kort…
ook wij kunnen met alle 8 beamen dat we een geweldige cruise hebben gehad op the magic…en die dag dat we niet op palma konden vind ik nog het minst erg…dat is overmacht…en daar hebben ze echt wel hun reden voor gehad anders doen ze het niet…
voor het gewone eten heb ik ook niet in de rij hoeven staan hoor maar bij de mogolian wok liep het soms de spuigaten uit..terwijl bij de tandori bijna niemand was.. .meeste mensen wisten geen eens van het bestaan af
en wat het vechten betreft ik heb het ook niet gezien maar gelezen op het blog van john anders had dit ook langs me heen gegaan….maar met 4500 mensen van allerlei verschilende nationaliteiten en culturen kan zoiets natuurlijk wel voorvallen alhoewel als het voor je neus gebeurd minder leuk is….
onze dochter van 23 had de hele giftshop leeggekocht…GUESS ( haar merk) was daar spotgoedkoop ik denk een 30% van wat het hier kost.een hele koffer vol met tasjes sieraden zonnebrillen slippers portomonai zijn mee naar huis gegaan:)….we hadden in newyork in mei al heel veel gekocht…maar nu werd alles nog eens aangevuld…en zo komt iedereen aan zijn trekken met een cruise…de shoppers….de waterratten….de feestbeesten…de zonners…..de dansliefhebbers….de zangliefhebbers…de spelletjesfanaten…de showkijkers..de luilakken…..ongelooflijk toch dat cruisen (tu)
gr marij