Cruises vanuit Nederland...

• Kiraon

Toevallig vandaag geboekt, volgend voorjaar 8 dagen met de Brilliance of the Seas vanuit Amsterdam naar de Noorse fjorden. Helemaal zin in!

• Lisa

Ik zag dat MSC cruises een aanbieding heeft. Iets met 100 zakgeld per persoon. Lijkt me helemaal geweldig om vanuit Nederland te cruisen! Geen gedoe met vluchtn. Ik ben altijd bang dat ik te laat kom haha..

• louise

ook wij zijn van plan een cruise te gaan maken vanuit Amsterdam. Het is voor ons de eerste keer en wij hebben ons oog laten vallen op de cruise naar de Noorse Fjorden met de Brilliance of the Seas. Ik vind het echter moeilijk om een keus te maken uit de hutnrs. Wij willen een buitenhut met balkon. Is het verstandig om de best beschikbare hut te nemen of zelf een hut uit te zoeken. Zijn de nrs. die getoond worden de enige nog beschikbare hutten of zijn er nog meer. En waar moeten we op letten bij onze keuze. Ik hoop dat iemand mij wat tips kan geven.

• Kiraon

Wat een goede keus;).

Wij kiezen onze hut altijd (dit wordt onze tweede cruise:P) zelf en dus niet de best beschikbare hut. Wij houden rekening met het dek wat boven en het dek wat onder onze hut zit. Liever geen bar of andere gelegenheid die geluidsoverlast kan veroorzaken, het liefst gewoon andere hutten. Verder zitten wij graag in het midden van het schip, dus liever niet heel ver voor- of achteruit i.v.m. deining en omdat we dan gewoon lekker centraal zitten. Voordeel van ver voor- of achteruit een hut hebben is wel dat er waarschijnlijk weinig andere mensen langs je hut lopen want dan weer rustiger is. De schepen van Royal Caribbean en dus ook de Brilliance of the Seas hebben in het midden een rond gedeelte, de hump genoemd, een aantal daarvan hebben een groter balkon maar zijn daarom ook snel uitverkocht. Verder dien je er ook nog rekening mee te houden dat sommige hutten een beperkt zicht hebben maar welke hutten dat zijn kun je terug vinden op de site van Royal Caribbean zelf.

Succes met kiezen en een heel fijne reis!

• Santje04

Wij gaan volgend jaar met de Rotterdam van Holland America, vanuit Rotterdam naar de Noorse Fjorden, 14 dagen eind juli.

We wonen vlak bij Rotterdam, heerlijk om dan zo dichtbij op te stappen. :)

• louise

Het is gelukt. We gaan 2 juni vanuit Amsterdam met de Brilliance of the seas naar de Noorse Fjorden vanuit Amsterdam. Het is voor ons de eerste cruise en ik vind het toch ook wel spannend. We hebben volgens mij een prima balkonhut op dek 9 gevonden. Nu nog lekker weer dan kan het niet meer stuk. Maar ook met minder weer zijn de fjorden en het schip natuurlijk fantastisch. We hebben er zin in.

• sunnysky

Gaaf Kiraon,

Goede keuze!!!

Afgelopen weekend teruggekomen van een Middellandse zeecruise met de Brilliance!

Doe Carlo & Rustico van de Champagne Bar maar de groeten heb heimwee naar

hun heerlijke Torcherd Cherry Sangria Cocktail!

Super verwend door onze obers Mohit & Leonardo iedere avond tijdens het diner.

We hebben een fantastische reis gehad, heerlijke weertje en leuke steden bezocht.

Groetjes, Annette

• sunnysky

Hoi Louise,

Dek 9 is een uitstekende keuze!! Alvast een heel fijne cruise toegewenst.

Groetjes,

Annette

• brimar

Wij gaan volgend jaar twee cruises uit Nederland maken. In mei 8 dagen met de Rotterdam uit Rotterdam naar de Noorse fjorden en in juli 21 dagen met de Ryndam uit Amsterdam naar de Middellandse zee. Heerlijk dat we niet hoeven te vliegen kunnen we voor het eerst zonder kofferweegschaal op vakantie.