Cruises vanuit Nederland...

• louise

Wat een heerlijk vooruitzicht.

Ik heb nog een vraag. Ik heb gisteren al het bericht gekregen om online in te checken voor de reis van 2 juni. Wanneer kan ik dat het beste doen. Ik vind het nu nog erg vroeg, maar ik weet niet wat gebruikelijk is.

• Kiraon

Van wie heb je bericht gekregen? Ik heb bij een reisbureau geboekt en nog niets gehoord.Maar als je inlogt op de website van RC dan kan ik daar al wel inchecken. Ik heb onze gegevens voor zover bekend al ingevuld, het kan maar gebeurt zijn toch.

• Claudia

Ik ook! ben nu al op een aan het cruise'n momenteel, eigenlijk neem ik sabbatical om tot rust te komen. Nou, dat kan echt op een cruise! Tot zo ver in Italie, Frankrijk en Spanje geweest maar heb een jaar de tijd om de wereld te zien. Heel bijzonder. Ik heb ook een eigen reisblog voor diegene die geïnteresseerd zijn. Veel plezier met cruisevakantie in ieder geval. Is echt aan te raden!

Groetjes,

Claudia

• louise

Ik heb via captaincruise geboekt en van hen een link gekregen waar ik kan inchecken bij RC. Maar je moet dan ook al je creditcardnr. ed. opgeven en dat vind ik nu nog niet zo nodig. Maar ik weet dus niet op wat voor termijn men normaal incheckt.

• Kiraon

Mijn creditcardnummer heb ik inderdaad ook nog niet genoteerd. Een week of twee van tevoren lijkt me tijd genoeg.

Op de website van RC staat: Online Check-In must be completed 3 days prior to your saildate. Dus dan heb je nog even.

En anders kan het ook nog altijd op de dag van vertrek in de terminal (kon tenminste bij Carnival).