Kan iemand mij misshcien vertellen welke zitting we het beste voor het avondeten kunnen nemen?

We vertrekken over 2 weken voor een 8-daagse op cruise richting Italie / Griekenland. 6 dagen vertrekken we elke dag om 17.00 uur uit een andere haven.

Omdat onze 10 jarige dochter deze afvaarten uit de havens erg leuk vind, had ik in eerste instantie besloten voor de late dinerzitting te kiezen.

Maar nu begin in te twijfelen……. Zou dit niet te laat voor haar zijn? Het is toch 2 uur zitten voor haar.

En dan heb je nog de animatie: Kan iemand mij vertellen wanneer we dan de shows in het theater kunnen bezoeken? Want die vindt ze natuurlijk ook erg leuk!

Ik heb geen idee of deze op het avondeten worden afgestemd of eenmalig in de avond gestart worden.

Kortom: Welke zitting kunnen we het beste nemen (18.00 uur of 20.30) zodat we een redelijk aansluitend programma hebben?

PS. Bij de Oasis of the seas konden we zelf de showtijden en My Time Dining kiezen, maar ik heb begrepe dat dit bij de Navigator of the Seas niet het geval is….