Maasdam

• Henk van der Linden

Gaan er nog prikkers met ons mee varen van 23/12 t/m 13/1 op de “Maasdam”

• elisabethweb@msn.com

Helaas Henk :S het zit er niet in, maar ik wens jou en je vrouw een hele fijne reis toe (tu)

en ik hoop dat je na afloop weer een leuk verslag voor ons heb.

fijne dagen,fijne reis,fijne cruise en voor 2012 alle goeds (tu)

groeten Elizabeth

• Peter

Hoi Henk,

Leuk voor je dat je met de Maasdam gaat cruisen, ik wil in februari met de Westerdam naar de carribean. De HAL heeft weer een leuuke actie met upgrades, heb je nog tips?

Peter

• Henk van der Linden

Hoi Peter,

wat voor tips wil je hebben, het is vaak hoe langer je wacht met boeken dat de cruise goedkoper wordt

(niet altijd) als nadeel is dat je vliegreis dan duur is, of je moet bij een reisburo boeken dan maakt het geen verschil.

• elisabethweb@msn.com

Hoi Peter dit jaar hebben wij in Januari een cruise met de Westerdam gehad met zo'n mooie aanbieding,

we zaten voor 495 euro 7 dagen aan boord en hadden een verandahut !

Als je de Holland Amerika lijn belt kan je eerst een optie voor een cruise nemen, die optie is 10 dagen geldig, dan kan je ondertussen je vlucht en/of hotel regelen.

Een geweldige reis geweest, mooi schip de Westerdam, geweldige bediening,service en eten !

Ik heb via vliegtickets.nl toen tickets besteld naar Miami die waren ook rond de 500 euro per persoon (retour) -dat was ietsje goedkoper dan naar Fort lauderdale vliegen en de transfer naar een hotel in Fort Lauderdale of naar een hotel in Miami was even duur zeiden ze bij de Holland Amerika lijn - via de Holland Amrika lijn heb ik een hotel en transfer geregeld,geweldig ! we landen op Miami en daar stond iemand van de Holland Amerika lijn op ons te wachten en belde voor ons een taxi, de taxi heeft ons keurig bij het hotel afgezet het Marriot Beachhotel, een schitterend hotel !

In het hotel verbleven wij 2 nachten (eigenlijk veel tekort maar ja we gingen maar voor een tussendoor vakantie :-) ) 2 nachten hotel en transfer koste geloof ik rond de 300 euro, je moet in het hotel wel zelf voor ontbijt,lunch en diner zorgen, maar als je het hotel uitloopt struikel je over de zaken die voor weinig een ontbijt,lunch of diner verzorgen (en lekker !) de ochtend dat we aan boord konden werden we weer keurig door een taxi opgehaald bij het hotel, het inchecken op de Westerdam verliep keurig en voorspoedig

en zo konden we aan onze eerste cruise beginnen.

We hebben het zalig gehad, en toen we in het voorjaar weer een leuke aanbieding kregen zijn we in September weer gaan cruisen maar nu op de middelandse zee, in 2012 zit cruisen er even niet in maar we hopen voorjaar 2013 weer op een schuitje te stappen ergens in de caribbean :-)

Succes met een beslissing nemen, succes met boeken,

groetjes Elizabeth

• Peter

Beste Henk en Elizabeth,

Bedankt voor de tips natuurlijk. Ik zag dat de Westerdam inderdaad een mooie aanbieding heeft voor ongveer 500,- voor een week. En op bepaalde data zelfs de free upgrade naar een balkon. Het Marroit beach hotel hou ik in gedachte en omdat mijn vriendin bij de KLM werkt zijn onze tickets ook zeer voordelig. Ben al weggeweest met de Zuiderdam en Nieuw Amsterdam en ga er inderdaad vanuit dat de kwaliteit aan boord weer goed zal zijn. Ik hoop dat het weer gaat lukken om vakantie op te nemen bij onze werkgevers in die periode want we hebben wel weer zin in een mooie cruise.

Fijne feestdagen en veel cruiseplezier in de toekomst.

Peter

• marij

heey henk en hanneke

een ontzettend fijne cruise gewenst…

en heel fijne feestdagen en een mooie jaarwisseling

maak er samen iets leuks gezelligs en fijns van.

maar dat gaat zeker lukken

groetjes marij