Midzomernacht cruise (Noorden v. Noorwegen)

• Erna Keizer

Hallo,

Wie heeft voor mij goede/aanbevolen cruise-vakanties reisorganisaties die dit organiseren ?

Graag hoor ik.

Erna

• Harm

Dag Erna,

Kijk eens op de site van de Noorse rederij Hurtigruten: www.hurtigruten.com. Heb er overigens zelf geen ervaring mee.

Groeten, Harm.

• Caroline

Wij hebben in juli 2011 deze cruise gemaakt naar de midzomernachtzon met het schip de Rijndam van de Holland Americalijn. Een geweldige ervaring om mee te maken dat de zon niet onder gaat. Ook hebben we de Noordkaap bezocht met een excursie op het schip geboekt maar die vonden we belachelijk duur. (pp meer dan 100 euro voor een busrit van een half uur) Ik had het niet willen missen en heb er geen spijt van omdat het toch een geweldige ervaring is om daar te staan. Er is wel een bus die vanuit het stadje Honningsvag naar de Noordkaap gaat gaat maar die gaat maar 2 keer per dag en is zeer snel vol werd ons gezegd op het schip. Dat risico wilden we niet nemen. Als je een keer in je leven daar komt wil je het ook gezien hebben. Maar nogmaals de route naar de midzomernachtzon was prachtig en een onvergetelijke ervaring.

Wanneer er nog andere vragen zijn laat het me gerust weten.

Groetjes Caroline

• Cruiseweb

Beste Erna,

Voor een Midzomernacht cruise naar Noorwegen, de Noorse Fjorden en de Noordkaap is uiteraard rond 21 juni de beste periode. Dan zijn er ook de meeste activiteiten. De meeste “Midzomernacht” cruises vertrekken vanuit Nederland en hebben een reisduur van gemiddeld 8-15 dagen. Onderstaand een overzicht van betrouwbare reisorganisaties met cruises vanuit Nederland. Selecteer eventueel in de resultaten “vertrekmaand juni 2012” en u krijgt een overzicht van de best beschikbare cruises naar Noorwegen en de Noorse Fjorden en vooral die naar de Noordkaap. Alvast eventueel een hele fijne cruise toegewenst.

Cruise Travel

Cruisedirect

KRAS

Stip Reizen

Zeetours Cruises

Bert

Cruiseweb

http://www.cruiseweb.nl/cruises-vanuit-nederland.html