Maasdam

• Henk van der Linden

Hallo prikkers,

het verslag van onze laatste cruise staat inmiddels op www.nedcruise.info op pagina Ervaringen onder Maasdam

Holiday Cruise van 23 Dec 2011 t/m 13 Jan. 2012 in de Caribbean op de “MAASDAM”

• ada

Met interesse gelezen. Wat akelig dat jullie vriend aan boord is overleden. Dat zal niet alleen voor zijn vrouw maar ook voor jullie een domper geweest zijn.

Wij hebben nooit op de maasdam gevaren, wel andere schepen zoals Ryndam en Statendam. Altijd tot volle tevredenheid.

Ik mag aannemen dat jullie de negatieve ervaringen wel gerapporteerd hebben?

• Henk van der Linden

Hallo Betty en Ada,

dank voor jullie bericht, natuurlijk heb ik onze bevindingen gerapporteerd en gemeld

aan het HAL hoofdkantoor in Seattle.

In de hoop dat ze er echt wat aan gaan doen, voor de toekomst.

Ik heb uiteraard onze privé beslomeringen aan boord niet laten mee wegen in me commentaar.

• Santje04

Ik heb het net ook met interesse gelezen, wat vervelend dat de reis door diverse omstandigheden niet geworden is wat er van te voren van was verwacht.

• marij

ook ik heb het gelezen henk…wat erg het overlijden van jullie vriend..pfff.

nou we horen wel met wie en waar de volgende reis heen gaat…en ben benieuwd wat ze met je bevindingen doen bij de HAL

groetjes uit het koude zuiden des lands marij