hotel miami south beach

• mini

Hallo Lieve Cruisers,

Wij gaan volgend jaar voor het eerst een cruise maken door de Carribean.

Nu willen wij van te voren 2 nachten in Miami doorbrengen,wie weet een goed hotel,niet al te duur

het liefst in South Beach.

Groetjes Mini.

• Kiraon

Wij waren vorig jaar in hotel Dorchester Suites in South Beach, Miami. We hadden een bijzonder ruim appartement. Hotel was niet heel luxe maar wel schoon en supervriendelijk personeel. We hebben er ook twee nachten doorgebracht.

• rita

begin januari hadden wij voorafgaande aan de cruise Riu florida beach hotel geboekt, Op collins Avenue te boeken evt. zonder ontbijt(wij zagen in de morgen meerdere gasten met een stokbrood het hotel in komen ) koffie was gratis te maken op de kamer.

De ligging is ideaal, de achtertuin met zwembad grenst aan het looppad langs het strand, je kunt gemakkelijk naar het gedeelte met de Art Deco huizen lopen.

Voor de deur stoppen div. bussen ook die komt van Miami airport nö 150

• mini

Hallo Rita,

Bedankt voor je antwoordt,mag ik vragen waar je dat hotel geboekt hebt,en wat je kwijt was voor 2 nachten?

Groetjes Mini.

• mini

Hallo,

Bedankt voor je antwoordt,mag ik vragen waar je dat hotel geboekt hebt,en wat het kostte?

Ik zal even op internet kijken hoe het hotel er uit ziet.

groetjes Mini.

• Kiraon

Wij hadden een appartement voor vier personen en dit kostte ongeveer 200 euro per nacht als ik het me goed herinner. Het hotel lag vlakbij het strand en we kregen bonnen voor gratis ligstoelen en parasols. Verder lag het vlakbij Lincoln Road Mall.

Succes met kiezen.

• rita

beste Mini.

Wij hebben bij zeetours geboekt,maar via een reisburo of zelf via internet is het gemakkelijk te boeken,in januari betaalden wij 136.= per kamer per dag.

Omdat je zo centraal zit en de bus voor de deur bespaar je op taxi kosten.

groet Rita

• mini

Hoi Rita,

Wij hebben geboekt bij cruisetravel,maar we kunnen nog geen vluchten boeken

omdat het nog te ver weg is (Maart 2013).Heb zelf ook al een beetje gezocht op google,maar het hotel kun je nog niet boeken.mag ik vragen wat voor cruise jij gedaan hebt?Wij gaan met de HAL naar de Carribean.St Maarten,St Lucia,Barbados,Martinique,Dominica,Bahamas.Ken jij toevallig een van deze eilanden?

Groetjes Mini.

• rita

beste mini.

Wij hebben west caribbean gedaan, voor mijn verslag zie www.nedcruise.info bij cruise ervaringen Carnival Valor

groet Rita

• gortj00

Wij hebben in 2011 een cruise gemaakt vanuit Miami en wilden ook een niet te duur hotel voor aanvang van de cruise.

Wij hebben toen hotel “Ocean Reef Hotel” geboekt. Eenvoudige ruime kamers en een (vonden wij) perfecte ligging 1 straat achter de boulevard van South Beach.

Ocean Reef is zonder ontbijt, echter aan de voorkant zit een leuk tentje waar je je eigen ontbijt kunt samenstellen en anders loop je 50 meter naar South Beach waar je overal voor een paar cent kunt ontbijten.

Ook handig is een kantoortje in het pand waar de excursies kunt boeken en daardoor halen je ze je voor het pand op voor bv een bus/boot-excursie door Miami. Als je wilt zien hoe de filmsterren en andere bekende mensen wonen is dit een leuke tocht.

Op loofafstand is ook de leuke winkelstraat met veel winkels en eettentjes. (heb daar mijn Apple Ipad gekocht, goedkoper dan hier)