hotel vraagje

• mini

Hallo,

Wij gaan volgend jaar een cruise maken naar de carribean.Het schip vertrekt uit Fort Lauderdale.

Nu willen wij graag een hotel boeken in Miami.Wij hebben bij Cruise Travel geboekt,en zij bieden aan als je bij hun een hotel boekt en een vlucht, je dan de garantie krijgt dat als de vlucht vertraagd is hun er dan voor zorgen dat je toch op tijd op het schip komt.Nu heb ik het idee

dat het bij hun toch duurder is,dan wanneer je zelf boekt.Wat is nou wijsheid toch bij hun boeken of het risico lopen?Wie heeft hier ervaring

mee.Graag jullie advies.

Groetjes Mini.

• marij

wij gaan ook naar de caribien vanuit fort lauderdale…ik heb de cruise geboekt bij cruisetravel en vliegtickets zelf geboekt…wij zijn 5 dagen van te voren al in orlando…vliegen op orlando met continental…en vliegen terug vanuit fort lauderdale…zelf een auto geboekt voor die 5 dagen…en vorige week het hotel zelf geboekt….wat je zelf boekt is meestal goedkoper dat is ook heeel logisch toch ??…het reisburo moet er ook aan verdienen..ik weet niet in welke periode je gaat…wij hebben vliegtikets voor september voor 560 euro…..en ons hotel kost 65 dollar per nacht…

zorgen dat je een paar dagen van te voren er bent dan zit je meestal wel goed mocht er vertraging zijn !!

gr marij

• Henk van der Linden

Hoi Mini,

als je een paar dagen voor vertrek van het schip in Florida bent, moet je lekker alles zelf regelen, no problem.

Als je zoals de meeste mensen een dag voor vertrek van de cruise naar Florida vliegt, wordt het een ander verhaal.

Lees ons cruise verslag op www.nedcruise.info ga naar ervaringen klik op “Rotterdam” 16/12/09 t/m 4/1/10

toen was ik heel blij dat we alles via cruise travel geregeld hadden.

Wat ik nu op de kerstreis hoorde van mensen die plotseling naar huis moesten, dat vliegtickets gekocht via

Internet b.v. Vliegwinkel niet vergoed worden door je annuleringsverzekering, zelf gelukkig nooit ervaren.

• elisabethweb@msn.com

Wij hadden een doorlopende reis- met wereld dekking !- en annuleringsverzekering afgesloten bij de ANWB,

kosten van de vliegreis (besteld bij vliegticket.nl) kosten van de cruise (gereserveerd bij de HAL) kosten van het hotel in Fort Lauderdale bij elkaar opgeteld en dat werd de verzekerde som.

Je moet dus zorgen dat de verzekerde som het totaal bedrag wordt van je reis, oppassen dat je niet alleen de cruise en het hotel verzekerd !

Ik wist ook niet dat dit mogelijk was maar toen ik belde om mijn doorlopende reisverzekering te laten veranderen- van Europadekking naar wereld dekking-

wees die mevrouw van de ANWB hier op.

We hebben de verzekering gelukkig niet nodig gehad.

Een fijne reis, groeten Elizabeth

• mini

Bedankt Elizabeth voor je antwoordt.Wij hebben ook een werelddekking ,en ook een hogere dekking voor de annulerings

vezekering.

Groetjes Mini.

• mini

Hallo Henk,

Ook jij bedankt voor je antwoordt.Ik zal het verslag even gaan lezen.Het is natuurlijk wel zo,dat als je alles

bij Cruise Travel boekt je wel altijd kunt terug vallen op hun.

Groetjes Mini.

• mini

Hallo Marij,

Bedankt voor je antwoordt.Wij gaan pas volgend jaar maart de cruise maken met de Hal.

Ik weet dat ik erg vroeg ben met alles,maar die voorpret is zo leuk.Onze cruise vertrekt ook van

uit Fort Lauderdale.

Groetjes Mini.

• Henk van der Linden

Hoi Mini,

in de dertien jaar dat we nu cruisen heb ik totaal twee keer bij cruise travel geboekt,

maar die laatste wat ik schrijf in me verslag was ik er heel blij mee, maar aan de

andere kant hoevaak komt dit voor (weinig) dus ga lekker je eigen gang, leuk

hé al die voorpret geniet er maar lekker van.

• roos

Hallo,

wij gingen met onze 3 kinderen 18-16-13 en hebben alles los geboekt. Wij zijn in Dubai met de costa favolosa mee geweest.

Hebben rechtstreeks bij costa geboekt op een duits adres, want op een nl adres waren wij ongeveer 1000 euro meer kwijt!!!!

Een ander voorbeeld, als je via duitsland all inn boekt voor de drank kost het 13 euro, op de boot kost het 16.95, en in nl kost het soms 19 euro!!!

Je krijgt alle gegevens/papieren toch via internet.

Ook de vlucht zelf geboekt. De tip die ik zou willen geven is boek eerst de vlucht die bij je past. En dan de boot.

Ik had het andersom gedaan, maar zou dat dus niet meer zo doen.

Heb in april 2011 al geboekt voor februari dit jaar.

• T.K

Hallo

Wij hebben 1 jan 2010 een complete reis geboekt bij CT maar op de terug weg het hotel volgeboekt dus geen kamer

Op dat moment in het weekend was CT nergens te vinden en moesten het zelf mar oplossen

Kijk maar bij mijn verslag hier ……nooit meer CT

Uitieindelijk een kleine vergoeding gekregen en de laatste dag naar de knoppen

Wij doen dit dus nooit meer en boeken zelf wel een hotel is goedkoper ook nog

Ook de vlucht zelf boeken is veel goedkoper maar goed te doen

Tip wil je graag naar Miami Beach kan je beter iets meer betalen en daar in de buurt gaan zitten want de taxi is daar ook vrij duur

Groetjes en suces