buitenhut

• martine

Weet iemand of in buitenhutten de ramen/patrijspoorten open kunnen, zodat je niet per se bent aangewezen op de airco? Daar kan ik nl heel slecht tegen. De afgelopen cruise hadden we een binnenhut en heb ik eigenlijk de hele tijd erg veel last gehad van mijn keel en uiteindelijk een heel forse verkoudheid….

• Henk van der Linden

ramen/patrijspoorten gaan niet open, alternatief een balkon hut airco uit en deur open.

• Ada

Op veel schepen wordt wel verzocht de deur niet open te laten staan i.v.m. de trek van de wind die niet alleen herrie-overlast geeft maar ook de airco kan ontregelen.

Wel heerlijk uiteraard zo'n balkon om buiten te zitten.

• marij

afgelopen middelandse zee cruise stond bij ons elke morgen en middag de balkondeur wagen wijd open…en heerlijk vanuit ons bed de binnevaart in havens liggen bekijken :-)

smiddags lag menne husband lekker op bed tv te kijken en ik zat lekker op het balkonnetje in het zonneke…(tu)

hoe mooi kan het leven zijn (tu)

• wendy

ook ik vind dat de meer prijs van een balkonhut het echt waar is

Het heeft onze cruise heeeeeeeeeeeel veel extra's gegeven

lekker samen op balkon in alle rust ontbijten in je pyjama terwijl je binnen vaart

op een zee dag de drukte ontvluchten op het balkon een boekje lezen

iedere avond zwijmelen als we weg varen ….

ik zou nooit gaan cruise zonder buiten hut met balkon, dan maar een jaar langer sparen

• elisabethweb@msn.com

Onze eerste cruise hadden we een buitenhut inderdaad toppie, de 2e cruise een binnenhut genomen en ook dat is ons prima bevallen,

natuurlijk als we euro's genoeg hadden namen we ALTIJD een buitenhut, maar wij denken anders als de voorganger, liever ieder jaar een cruise en dan “maar”een binnenhut

dan 2 á 3 jaar sparen voor een hut met balkon ! En zo zie je maar iedereen is anders moet doen wat hij of zij denkt dat goed is.

Een fijne cruise en geniet !

groeten Elizabeth

• Erica

We hebben al 3 maal en buitenkajuit gehad bij Royal Caraiben en inderdaad die vensters gaan niet open, 1x hebben we terraskajuit gehad voor ons zijn meer geld niet waard, teveel wind op terras en je hebt genoeg stille plaatsjes op het schip waar je kan genieten, en binnenkajuit dat is niet voor ons te gesloten.

En prettige cruise, wij vertrekken op 2/6 naar de noorse fjorden met Royal Caraiben en in september de middellandse zee met de zustermaatschappy Celebrity, ja voor ons is cruisen het einde.

groetjes Erica

• stoppiej

Patrijspoorten kunnen niet open je moet dan een kamer met balcon nemen, heerlijk, kan je ook lekker zonnen en je eigen terugtrekken.

Gr.Joke