ms "Rotterdam" op TV

• Henk van der Linden

De uitzendingen zijn 6 zaterdagen vanaf 23 juni op RTL4 om 17.30 uur.

• Albert

Bedankt voor de tip

Ik zal het in mijn agenda noteren.

Ben benieuwd hoe het een en ander wordt gedocumenteerd.

Als het maar geen Love Boat story wordt.

• Cruiseweb

Op RTL 4 is de zesdelige serie Welkom aan boord te zien. In opdracht van Zeetours Cruises is er gefilmd op de Rotterdam (Noorse Fjorden) en Eurodam (Middellandse Zee) van de Holland America Line. Uitzendingen zijn op zaterdag 23 en 30 juni en 7, 14, 21 en 28 juli van 17.30-18.00 uur op RTL 4. Op de website van het programma Welkom aan boord zijn alle uitzendingen terug te zien.

Bert

• Ada

Gisteravond de aflevering van de Eurodam gezien. Zit leuk in elkaar, maar je ziet erg weinig van de bezochte plaatsen en ook van de binnenkant van het schip.

• Jacqueline

Ik vind het programma alleen al leuk omdat het me weer een beetje vakantiegevoel geeft. Verder hebben we zelf ook met de Eurodam gevaren en ook met de Rotterdam, dus altijd leuk alles weer eens terug te zien.

Wel jammer dat alleen nieuwe cruisers worden gevolgd. Ik zou het beter hebben gevonden indien ook passagiers werden gevolgd die ervaren cruisers zijn. Verder kan ik me niet voorstellen dat iemand die de eerste dag aan boord komt, voor de allereerste keer op zo'n groot cruiseschip, gaat pingpongen ;) Daar zit ingetwijfeld de regie voor iets tussen.

Neemt niet weg dat ik volgende week gewoon weer kijk, net alsof ik meevaar :)

• Alicia

Ach is Henkie helemaal niet geinterviewd,Jammer voor je ego

• Ada

Wat een flauwe opmerking Alicia.!

• Kiraon

Heb zojuist ook op uitzending gemist gekeken. Hoewel nooit met de HAL gevaren zag het er toch vertrouwd uit. De hutten, het zwembad, de diningroom, het gaf mij weer een beetje het vakantiegevoel. Natuurlijk is er een en ander in scene gezet, daar ontkom je niet aan.

• elisabethweb@msn.com

Bah wat een akelige opmerking.

En nergens voor nodig

• marij

och ja we wennen er al een beetje aan, aan die rotopmerkingen…ik zwerf al een 8 jaar rond op dit prikbord en heb nog never nooit zoveel nieuwe namen langs zien komen en allemaal met rot opmerkingen richting de HAL..of naar henk…waarschijnlijk hebben ze niets anders te doen als de boel te verzieken voor de echte geintreseerde..

maar gelukkig kan ik nog steeds de kaf van het koren scheiden…

gr marij