waardevol en bijzonder cruisecontact !

• jeannettesuzanna

Beste cruiseliefhebbers,

Als aspirant cruiser wil ik toch even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om van verschillende cruiseliefhebbers reactie te krijgen op mijn vragen. In het bijzonder wil ik HENK bedanken. HENK heeft alle moeite gedaan verschillende zaken voor ons te regelen en moeilijke vragen te beantwoorden op alle momenten van de dag! Wanneer wij vragen hadden kregen wij gelijk antwoord en gratis tips erbij! Dankzij zijn inzet en met name zijn goede contacten aan boord, heeft hij een geweldige tafel voor ons weten te reserveren waar wij ontzettend blij mee zijn! Wij hadden dit zelf ook geprobeerd maar kregen niet direct antwoord. Toen Henk opperde of wij het goed vonden dat hij een poging voor ons ging wagen hebben wij daar natuurlijk volmondig ja op gezegd. Nog geen kwartiertje later kreeg ik de officiele tafelbevestiging van de diningroom manager RTDM !! Hoe leuk is dat? Super! HENK BEDANKT!

Over 8 nachtjes gaat het gebeuren, super spannend!

Jullie horen van mij!

Groetjes,

Jeannette

• elisabethweb@msn.com

Jeannette daar sluit ik me HELEMAAL bij aan (tu)

Henk staat iedereen bij met raad en daad en zal als het even kan van alles voor je regelen (tu)

Ik wens jou en de jouwe heel veel cruise plezier.

groeten Elizabeth

• marij

en ook ik sluit me erbij aan..ook door henk geholpen zoals ik al vaker heb gemeld (tu)

gr marij

• nedcruise

Henk is een absolute HAL kenner! Indien ik iets zeer specifieks over de HAL wil weten vraag ik het Henk!

Hij stuurt mij trouwens regelmatig foto's en verslagen voor mijn site.

groet Haco