info over cruise gebeurtenissen

• Albert

Iedereen die geintresseerd is in gebeurtenissen op cruises kan kijken op WWW: CRUISEJUNKIE.COM

Bij EVENTS AT SEA staat op 29 juni een juridische uitspraak aangaande een claim tot schade vergoeding met betrekking tot een Noro uitbraak aan boord van de Vision of the Sea van Royal Caribbean.

Ook andere onderwerpen komen ruimschoots aan bod

Veel lees plezier!

• leo's

Beste Albert,

Dit ook niet een opbeurende Site om te bezoeken net dat je je eerste cruise gaat maken.

Snap niet helemaal het nut hiervan, ook niet om hier naar te verwijzen op een forum waar mensen zoals ik informatie willen opdoen voor hun a.s. vakantie.

Helaas kom ik van een koude kermis thuis als ik een cruise gaat maken, tenminste dat begrijp ik uit je verschillende postings.

Dank voor je enorme bijdrage

• Albert

Ook dit is informatie en laat je de andere kant van de medaille zien.

Inderdaad komt het Noro steeds vaker voor, maar vroeger voeren er enkele cruise schepen met max 2000 passagiers en lag er een soms twee schepen in een haven.

Nu varen er honderden met capaciteit van meer als 6000 personen en liggen er, zoals nu in St. Petersburg 8 schepen tegelijk in een haven.

Ook normale vakanties voloen niet altijd aan je verwachting ( volgens de vakantie brochure )

Ik weet niet of je al geboekt hebt en zo ja wanneer, op mijn laatste reis heb ik weer verschillende gedesillusioneerde personen gesproken die veel meer hadden betaald voor een hut dan hun buurman, ook dat kan gebeuren.

Ook dat is de keerzijde van de medaille als je niet goed geinformeerd bent, dus ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk informatie op te doen (zowel positief als negatief ) zodat je niet voor verassingen komt te staan.

Verder is het cruisen echt fantastisch, en aan te bevelen.