Heeft de MS Rotterdam nu 1 of 2 zwembaden
Hallo Kitty
De Rotterdam heeft 1 zwembad met overkapping. Vroeger was er tevens een buitenbad op het achterdek. Deze is door de drang van de rederijen, om maar zoveel mogelijk passagiers op een schip te krijgen, totaal verpest. Het is nu een soort voetenbadje met vastgezette stoelen. Hierdoor werd het mogelijk om het dek onder het zwembad uit te rusten met ondermeer een aantal hutten.
Voor de verbouwing en foto's van het schip en het voetenbadje zie http://www.nedcruise.info/rotterdam.htm
Groeten,
Haco - www.nedcruise.info
De Rotterdam heeft 1 zwembad midscheeps
Sinds de plaatsing van extra hutten op het navigatiedek is op het achterschip een bak op het dek geplaatst met daarin een laag water van enkele centimeters met daarin enkele ligbanken geplaatst.
Mijn inziens is dit geen verbetering omdat bij “mooi weer” de capaciteit voor het plaatsen van ligstoelen op het achterschip drastisch is beperkt.
Zeker als het schip straks naar Azië gaat, zal bij een hoge bezettingsgraad, voor zon liefhebbers dit een ruimte probleem worden.
ik vond het er hartsikke leuk uitzien op tv ik heb zelf 3 jaar geleden op de rotterdam gecruist en ik vond het gewoon veel moderner zo…die ligbedden in dat water een groot scherm erbij…super leukkkk dus in mijn ogen een verbetering….maar we zijn helaas niet allemaal hetzelfde….fijne cruise voor degene die op de rotterdam gaan cruisen binnekort..(tu)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?