Opnieuw een TV serie over cruisen

• Ada

Een amerikaanse passagier die aan boord was van de Nieuw Amsterdam kreeg via een nieuwsbrief aan boord te horen dat er momenteel weer een TV serie over cruisen wordt opgenomen.

Volgens die nieuwsbrief wordt de serie vanaf 24 september op Ned. 1 om 19.30 uitgezonden en er zouden 10 afleveringen moeten komen.

Weer iets om naar uit te kijken.

• Hendrik de vierde

Ja, de HAL heeft de laatste maanden schier onbeperkte middelen om reklame te maken.

5 of 6 z.g. advertorial pagina s in de reiskrant van de Telegraaf b.v., plus tal van andere advertenties.

Ook mocht ik een lullig speldje ontvangen (ben nu een echte mariner>:D< met 3 sterren)

Echter, een fatsoenlijke klachten afwikkeling is tot nu toe een brug te ver voor dit bedrijf.

Hendrikus

• Ada

Klachten (blijven) deponeren bij de HAL, op dit forum heeft het weinig zin lijkt mij.

• Hendrik de vierde

Ada, ik heb mijn speldje inmiddels retour gezonden!(td)

Enne, op klachten wordt niet gereageerd!

• Jacqueline

Dit heb ik hierover gevonden:

Eerder was bekend dat omroep MAX tv-opnamen had gemaakt op de MS Rotterdam. De serie met als titel “Een wereld op zee” gaat vanaf maandag 24 september uitgezonden worden. In de tiendelige serie worden op twee cruises van de Holland America Line het wel en wee van het personeel en de passagiers gevolgd. De cruises gaan naar Schotland en Noorwegen en een cruise naar de Middellandse Zee. De cruise van de Middellandse Zee is onlangs nog gefilmd op de Nieuw Amsterdam.

Zo worden onder andere de hotelmanagers Francois Birarda en Marco van Belleghem gevolgd, guest relationsmanager Dennis en kleermaker John. Ook trouwen twee ex-crewleden.

Vanaf maandag 24 september tot en met 26 november 2012, elke maandagavond om 19:25 uur op Nederland 1.