Drankjes Hal

• mini

Hallo beste mensen,

Wij gaan in maart een cruise maken met de Hal naar de Carribean.

Wij varen met de Noordam.Wie kan mij vertellen wat bijv een biertje of een colaatje

kost.Ik vroeg mij ook af ,of er water is in de hut voor je tanden te poetsen

Groetjes Mini.

• joop

een biertje kost US $ 5.-

Tanden poetsen in de hut, waarom zou er geen water zijn, er is toch ook een douche

• mini

Hallo Joop,

Bedankt voor je antwoordt.Natuurlijk is er water in de hut,maar vroeg mij af

of het water wel te vertrouwen is.Als je naar een hotel gaat staan er altijd

flesjes mineraalwater klaar om te drinken en te poetsen.Ik heb nog nooit

een cruise gemaakt dus vandaar mijn vraag.

Groetjes Mini.

.

• hh6

Er staat in je hut wel flessen water (met en zonder koolzuur), hier moet je alleen wel voor betalen. Het water uit de kraan kun je niet drinken, is hartstikke vies.

Voor je aan boord gaat kun je aan wal nog wat flesjes water kopen en deze gewoon meenemen aan boord en in je hut bewaren, doen wij ook altijd. Je kan natuurlijk wel altijd uit het buffetrestaurant water/limonade/ijsthee meenemen naar je hut, ook koffie en thee kun je daar gewoon de hele dag door meenemen.

Veel plezier op je cruise.

• Albert

Nou nou niet overdrijven, het water aan boord is best te drinken in ieder geval beter als het kraan water in Rotterdam.

• mini

Bedankt iedereen.

Groetjes Mini.