net terug van een back too back cruise met de carnival freedom.
en weer ergens achter gekomen !!
net voor we vertrokken zat ik op cruisecritic rond te neuzen en kwam tot mijn verbazing promo codes tegen om excuries te boeken met 10 en soms 20% korting.bij carnival!!
omdat we deze cruise wat ports hadden waarvan we dachten zouden we dat op eigen gelegenheid doen…had ik eigenlijk best veel excursies vooraf bij carnival geboekt dus ik baalde als een stekker dat ik dit (te laat vond) maar ik had me voorgenomen om dit toch eeens even te gaan bespreken aan boord.
je vind ze trouwens van meerdere rederijen…zijn een bepaalde periode geldig…vaak ( hoorde ik op het schip) worden ze in juli en augustus afgegeven omdat er dan veel familie cruises zijn…dus zeker de moeite van zoeken waard….google promocode…maatschappij…excursie…of iets in die geest soms wel even zoeken maar de moeite waard als je niet zelf op pad gaat !!
ik ben dus verhaal gaan halen dat ik het heel erg vond dat dit allemaal op amerikaanse sites bekend gemaakt wordt maar dat wij europeanen overal buiten de boot valllen.
ik zei ook dat ik me ten opzichte van amerikanen gedicrimineert voelde in de cruisewereld…
en dat horen ze niet graag..dus naar wat heen en weer gebakkelij gaf ze me 20% terug als een on board credit van mijn geboekte excursies dit was toch 440 dollar we cruiste met 4 man 16 dagen.
dus ik wil jullie dit toch wel even laten weten dat dit bestaat..
trouwens we waren bij 1 excursie gewoon te laat op het schip terug met 16 mensen…en omdat we via carnival geboekt hadden wachte het schip netjes op ons…45 minuten te laat.
we waren met dolfijnen gaan zwemmen en naar stingray city op grand kaayman…wat gigantisch uitliep….toen we terug kwamen kon ook niemand meer hun dvd kopen met dolfijnen zwemmen…alleen wij hadden hem al van te voren gekocht…dus iedereen kreeg vlug vlug vlug een gratis dvd mee…terwijl wij er 80 dollar voor hadden betaald…dus op de kade gelijk degene van de excuries aan gesproken dat wij gestraf werden omdat wij netjes op tijd onze dvd hadden gekocht …ook dat werd netjes opgelost 80 dollar terug via on board cc…
al met al alles keurig netjes opgelost door carnival maar je moet je wel laten horen als er iets niet goed is natuurlijk.
maar van die promocodes viel mijn mond open dat die bestonden….dus ik dacht even delen met jullie
gr marij