Happy Hour MS Rotterdam

• Jeroen

Heb ik op dit forum goed gelezen dat er, in tegenstelling tot veel andere schepen van de Holland America Lijn, GEEN Happy Hour (meer) is op de MS Rotterdam???

• Carrie

Zou best kunnen Jeroen.

Ik heb zelf begrepen dat je op dit schip zelf 12.50 euro per keer moet betalen om te gaan fitnessen.

Verder heb iki ervaren dat je tegenwoodig op de costa voyager 5 euro per keer per persoon moet betalen voor room service.

Het wordt steeds gekker op die cruise schepen.

• Hendrik de vierde

Happy afternoon tijdens mijn laatste cruise!

De hele middag gratis drinken:)-D

Hendrikus

• Albert

Hendrik de vierde Schreef:

——————————————————-

> Happy afternoon tijdens mijn laatste cruise!

> De hele middag gratis drinken:)-D

>

> Hendrikus

Ja ook ik heb dat gehad tijdens mijn Baltic reisje in Juni, maar dat was om te vieren dat het Noro virus bedwongen was na vertrek Stockholm.

Ik denk dat jij het reisje daarvoor hebt gemaakt en was het om je verdriet te verdrinken dat het nog steeds aan boord was!

en je te paaien om alle toestanden te vergeten, natuurlijk was je afgeladen tot op je plimsol merk.

Maar inderdaad Happy hour bestaat niet meer, althans niet op de Rotterdam.

Hoe het momenteel aan de andere kant van de Atlantic wordt toegepast weet ik niet, maar de Amerikanen drinken niet zoveel en zal het daar wel als lokkertje blijven bestaan.

Albert

• Jeroen

Albert Schreef:

——————————————————-

> Hendrik de vierde Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Happy afternoon tijdens mijn laatste cruise!

> > De hele middag gratis drinken:)-D

> >

> > Hendrikus

>

>

> Ja ook ik heb dat gehad tijdens mijn Baltic reisje

> in Juni, maar dat was om te vieren dat het Noro

> virus bedwongen was na vertrek Stockholm.

>

> Ik denk dat jij het reisje daarvoor hebt gemaakt

> en was het om je verdriet te verdrinken dat het

> nog steeds aan boord was!

> en je te paaien om alle toestanden te vergeten,

> natuurlijk was je afgeladen tot op je plimsol

> merk.

>

> Maar inderdaad Happy hour bestaat niet meer,

> althans niet op de Rotterdam.

> Hoe het momenteel aan de andere kant van de

> Atlantic wordt toegepast weet ik niet, maar de

> Amerikanen drinken niet zoveel en zal het daar wel

> als lokkertje blijven bestaan.

>

> Albert

Toch wel apart dan, recent de Eurodam gehad, vanuit Amsterdam, naar Amsterdam met circa 700 Nederlanders en daar was wel gewoon Happy Hour. Blijkbaar dus iets van specifiek deRotterdam.

• hilly

In Juli hoefden wij op de Rotterdam niks te betalen om te fitnessen.

Maar happy hour heb ik ook niks van mee gekregen.

• Hendrik de vierde

Albert, U begrijpt mij:D

Hendrik

• Albert

Om duidelijkheid te krijgen over het Happy Hour heb ik een mailtje gestuurd naar de Hotelmanager van de Rotterdam.

Deze heeft het doorgestuurd naar kantoor Rotterdam, die het vervolgens weer door gestuurd hebben naar Seattle.

Zodra ik een antwoord op mijn vraag heb laat ik het weten.

• Albert

Hier dan de beloofde reactie van de HAL m.b.t. Happy Hour op de Rotterdam.

1e e-mail:

Ik citeer: "Er is contact opgenomen met het schip de Rotterdam.

Het schip heeft geadviseerd geen Happy Hour te starten op Europa afvaarten.

Dit betreft een beslissing van het schip betreffende de algemene zakelijke belangen aan boord".

Einde citaat.

2e e-mail:

Ik citeer: " Het is een beslissing van het schip in samenwerking met ons hoofdkantoor in Seattle.

Er wordt gekeken naar de zakelijke behoeften per afvaart om wel of geen Happy Hour te kunnen geven.

Vooralsnog is er besloten dat er op de Rotterdam op de Europa afvaarten geen Happy Hour wordt gegeven.

Wel kan het zo zijn, dat het schip ten tijde van de cruise nog kan beslissen Happy Hour in te voeren.

Maar dit kan helaas niet op voorhand gegarandeerd worden.

Wij hebben het tevens nogmaals nagevraagd of er op uw cruise ook Happy Hour wel van toepassing zou zijn.

Echter gaven zij aan dat dit vooralsnog niet van toepassing is en dat dit nader bekeken zal worden tijdens de afvaart".

Einde citaat.

Beste mede reizigers

Gelet op bovenstaande lijkt het mij dus verstandig om zo min mogelijk gebruik te maken van de Bar faciliteiten

Waarschijnlijk wordt dan wel Happy Hour ingevoerd om zo mensen te trekken en voldoende omzet te genereren.

• Ada

Volgens iemand (een kennis van vrienden) die net van de Rotterdam gekomen is, was er inderdaad geen happy hour. Als antwoord op haar vraag hierover kreeg ze te horen dat “dat nederlanders toch wel drinken en happy hour vooral bedoeld is om amerikanen naar de bar te trekken”.

Dit was inderdaad een cruise in Europa, maar misschien dat het op de cruise naar Indonesia waar ook veel amerikanen en engelsen aan boord zullen zijn, anders zal zijn????