Happy Hour MS Rotterdam

• Bertjuh

Wat een geleuter over het happy hour. Hoop geld uitgeven voor een cruise en dan zeuren over gratis drankje.

Altijd hetzelfde met die nederlanders. Overdag alleen de gratis koffie of thee alsmede het water. Tapwater dus met een verschrikkelijke chloorsmaak.

Alleen maar een drankje bij het happy hour en daarna snel naar de hut want anders moet er per drankje betaald worden.

Als ik zo op vakantie moet blijf ik THUIS.

• hilly

Ja Bertjuh zo doe je dat

En je zorgt ook dat je de lunch aan boord meepakt, Je gaat vooral niet met die veel te dure excursies mee,want dan kun je die lunch wel eens missen.

En het is ook veel fijner om dat allemaal op eigen houtje te doen!!!!!!! Zie je veel meer,het kost niks,en als je dorst krijgt kun je even op het schip koffie gaan drinken

Zo doe je dat Bertjuh

• Albert

Juist Hilly zo doe je dat, en Bertjuh inderdaad betaal je een hoop geld.

En moet je daar ook zoveel mogelijk rendement uit halen.

Maar ik wil hier eigenlijk opnieuw duidelijk maken dat er met twee maten wordt gemeten tussen Amerikanen en Europeanen.

Als Amerikaan ( en dat doen de meeste) boek je een aantal cruises en wacht tot het laatste moment om er een uit te kiezen en de rest cancel je dan.

Dit kunnen wij niet omdat je zo al een aanbetaling moet doen en vervolgens bij annuleren aan een boete clausule vast zit.

Zo zijn er nog vele voorbeelden van voordeel van Amerikanen t.o.v. Europeanen neem b.v. de boekingsprijs en alle bijkomende extraatjes die niet op Europeanen van toepassing zijn.

Is misschien ook gezeur, maar wel vast staande feiten die er niet om liegen.

• hilly

moet ik je gelijk in geven Albert.

Maar waarom willen jullie dan toch allemaal met de HAL,er zijn toch heel veel andere rederijen?

Deze vraag is niet vervelend bedoeld, Maar ik heb niet genoeg cruise-ervaring om daar een oordeel over te hebben, dus vandaar.

Hilly

• Albert

Tja Hilly als je jaren lang voor de HAL gewerkt hebt (toen het nog Nederlands was )

zit het toch in je bloed, het is een deel van je leven waar je mooie herinneringen aan hebt.

En blijf je de HAL trouw ondanks alles.

Maar dat weerhoud mij er niet van om kritiek te hebben op zaken die voor verbetering vatbaar zijn of misstanden aan te kaarten.

En Sites als deze zijn uitermate geschikt om zowel positieve als negatieve feiten te ventileren.

En neem van mij aan dat hiernaar gekeken wordt.

Overigens de andere cruise maatschappijen die ook onder de Carnival groep vallen hebben in hoofdlijnen het zelfde beleid.

• Alicia

Goed zo Albert! Ik vertrouw erop dat jeopbouwende kritiek blijft leveren we willen niet dat de Rotterdam straks een ***+ status heeft!

• Hendrik de vierde

Helemaal eens Bertjuh!

Tijdens onze laatste cruise werden zelfs op grote schaal de theezakjes gejat! zucht