Taxi delen Port Fort Lauderdale-miami airport

• Tecla

Wie gaat er ook op zaterdag 1 december van de haven van Fort Lauderdale naar het vliegveld van Miami ?

Wellicht kunnen wij samen de kosten delen. Wij zijn met 3 personen dus 2 personen extra kan !

Normale kosten zijn rond de $80 enkele reis.

Tecla

• marij

met 5 man in een taxi en 5 koffers en 5 handbagage ??…. wij hadden het al moeilijk met 4 personen 5 koffers en 4 handbagage van port everglades naar het vliegveld van fortlauderdale…dan zal het een busje moeten worden…in een gewone taxi past dit niet…je moet niet alleen de mensen kwijt kunnen ook hun bagage..

gr marij

• Albert

All Stars is een taxibedrijf gericht op het vervoer tussen Miami Airport en Fort Lauderdale / Port Everglades ( cruise haven ).

Ze rijden met shutttle bussen voor 10 en 14 personen, stadsauto of SUV

Zie: www ALLSTARSTRANSPORTATION.COM

info@allstarstransportation.com

tel.9542267828 of9543945837

Succes en een prettige reis.

• Robert

Hallo Tecla,

Ik ben een van oorsprong Nederlander al een paar jaar woonachtig in Ft.Lauderdale.

Ik vind het leuk om van tijd tot tijd Nederlanders te helpen met vervoer van MIA of FLL airport naar hun hotel of Port Everglades, omdat ik weet dat de normale taxitarieven schikbarend hoog liggen.

Ik beschik over een SUV minivan geschikt voor max. 6 passagiers. Als je interesse heb dan kan je een mailtje sturen naar miamitaxi.nl@gmail.com.

De tarieven die ik vraag liggen lager dan de $80 die je opgekregen heb. Bovendien hoef je dan niet te delen. Houd er overigens ook rekening mee dat de $80 vaak excl. tax (6%), fooi en eventueel tol en koffertoeslag is.

Dus heb je interesse, laat me even weten s.v.p. Ik breng jullie graag van Port Everglades naar Miami.

Groeten,

Robert ;)

• John

Hallo Robert,

Wij landen op 29 december as in Miami en gaan dan naar Fort Lauderdale. Op 6 januari moeten we weer terug van Lauderdale Nasr Miami. Is het iets voor jou om ons te vervoeren. We zijn een stel uit Nederland.

Gr.

John

• mini

Hallo John,

Misschien kun je Robert een prive mailtje sturen.(miamitaxi.nl@gmail.com)

Wij hebben hem ook geboekt voor onze reis.

Groetjes Mini.

• miamitaxi.nl@gmail.com

Hallo John,

Zeker weten! Stuur me even een mailtje op miamitaxi.nl@gmail.com met het e-mailadres of telefoonnummer waarop ik je kan bereiken.

Groeten,

Robert

• miamitaxi.nl@gmail.com

miamitaxi.nl@gmail.com Schreef:

——————————————————-

> Hallo John,

>

> Zeker weten! Stuur me even een mailtje op

> miamitaxi.nl@gmail.com met het e-mailadres of

> telefoonnummer waarop ik je kan bereiken.

>

> Groeten,

>

> Robert