wie o wie gaat in febr. met de Rotterdam

• Rietje

Wij stappen op 15 febr. op de Rotterdam in Singapore voor 53 nachten wie nog meer ?

Groet Rietje

• Ada

Zoals je op deze link (die meer naar beneden stond) kunt lezen zijn er nog een paar hollanders.

http://cruise.startpagina.nl/prikbord/16001118/hal-cruise-indonesie-2013#msg-16001118

Wij stappen op en af in Singapore, doen dus alleen Indonesie

• Albert

Hallo Rietje,

Ook wij (mijn vrouw en ondergetekende ) komen op 15 febrari aan boord tot Rotterdam.

Maar er zijn meer prikkers die aan boord zullen zijn ( zie HAL cruise Indonesië 2013 )

Sommige doen alleen Indonesië maar er zijn er ook die tot Rotterdam aan boord blijven.

Kan best gezellig worden.

Nu nog afwachten of het Happy Hour weer wordt ingevoerd

Ik zit te wachten op het antwoord van het hoofdkantoor in Seattle

Albert

• Ada

Vandaag in de Telegraaf biedt Stipreizen weer een aantal hutten voor Singapore v.v. aan inkl. vliegen met Emirates via Dubai.

• Bikkiebeer

Ze bieden het wel aan maaaaaaar… De reis is vol geboekt

Sta weer op de wachtlijst…

Dus afwachten maar..

Ook bij de HAL zelf gekeken en gebeld maar……. Niks

In Amerika geprobeerd …ook NIKS.

• Ada

Jammer voor je, maar blijf het in de gaten houden. Bel af en toe even met HAL.

Passagiers die in de USA geboekt hebben, kunnen tot ca. 2 1/2 maand tevoren gratis annuleren, dus wie weet komt er binnenkort toch nog ergens iets vrij.

• Bikkiebeer

Nou we hebben een optie genomen Dubai-Singapore 29 dagen.

Van 31 januari tot 1 maart…

Zien we elkaar waarschijnlijk toch nog….

Raar dat je wel kan boeken voor 29 dagen maar een deel van 15 dagen zit vol.

Niet dus….

• Ada

Ze willen uiteraard het liefst lange trajecten verkopen. Het stuk van en naar Singapore was pas sinds kort te boeken, dat was voor die absoluut niet mogelijk. Dan werd ik naar 2014 verwezen.

maar gelukkig kwam het laatst dus toch beschikbaar en blijkbaar sloeg dat goed aan, want het was snel uitverkocht.

Wat goed dat jullie nu toch een optie hebben kunnen nemen.

• Albert

Zeer waarschijnlijk dat je dan na de deadline een mailtje krijgt dat je indonesië kan bij boeken.

succes

• Bikkiebeer

Ada heb je mijn prive berichtje ontvangen?