Ik heb zojuist het mooie verslag gelezen op nedcruiseinfo over de Carnival Freedom.
Ook wij gaan nu, Na 2 cruises met RCCL - 1x met de Oasis of the Seas (Caribbean) en 1x met de Navigator of the Seas (Middellandse zee), een dubbele cruise van 2 weken maken met Carnival op de Carnival Dream.
Het eerste rondje varen we vertrek 27 april 2013 vanaf Port Caneveral / Nassau / St Maarten / St Thomas en hierop volgend 4 mei 2013 Port Caneveral richting Mexico en Honduras.
Ik ben nieuwsgierig naar alle tips omtrent het schip en de rederij. Met name het inchecken (gaat dit net zo vlekkeloos als bij RCCL?) en het “douanerondje” van de 2de cruise. Mogen de koffers in de hutten blijven, moeten we zelf iets regelen etc?
De reden dat we voor Carnival gekozen hebben dit keer is eigenlijk onze 11-jarige dochter die meegaat……
1. De cruisebestemmingen van de HAL vind ik prachtig, maar de schepen niks voor haar
2. Het prijsverschil met RCCL was dit keer echt aanzienlijk, dus we hopen dat we voor onze Early Bookings Rate toch hopelijk waar voor ons geld krijgen, wat betreft stateroom en eten.
Onze dochter maakt zich trouwens nergens druk over…. die ziet alleen maar glijbanen