Das zo n beetje de enige cruise die we nog wel eens willen maken (plus Nieuw Zeeland/Australie)
Iemand ervaringen op deze routes?
Hendrik
wij gaan in januari met de Aida Cara naar Brazilie, Argentinie, Uruguay ben dus ook zeer benieuwd, wel kan ik je vertellen dat wij met Royal Caribbean Nieuw Zeeland hebben gedaan, januari 2010, dat was gewoon super, wat een prachtige natuur, ben wel blij dat we die gemaakt hebben, en ik hoef niet zo nodig daar meer heen te gaan, een keer was voor ons voldoende, en dat heb ik dus niet met Azie, we hebben daar 2x gecruised, en dat vond ik nog de mooiste route tot op heden
wij hebben 2 cruises gemaakt in Azie 1x met de legend of the seas Shanghai/hong Kong/ 3 plaatsen in Vietnam oa Nah trang, da nang en Ho chi min city, Cambodja, en Bangkok
de 2e met Aida Diva va bangkok, brunei,vietnam,singapore,koh samui
dit zijn toch tot op heden een van de mooiste cruises geweest die wij gemaakt hadden, en dan met Aida in 1 woord gewoon GEWELDIG ook wij waren in eerste instantie sceptisch maar we zijn helemaal om, kijk op zijn tijd vinden wij een formele cruise ook zeer leuk , maar Aida is ook ok
enne wij boeken bijna altijd in Duitsland, bij Rudolf reisen in Leipzig via internet !!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?