hop on hop of

• JolandadeK

Is het verstandig om vooraf via internet kaartjes voor de hop on hof of bus te kopen?

• Jacqueline

Dat is volgens mij enkel interessant als je dan een korting krijgt ten opzichte van rechtstreeks op de bus kopen (dus een kijkje nemen op de internetsite kan nooit kwaad).

Normaal gezien kun je bij iedere halte opstappen en een kaartje kopen bij de chauffeur. Hou er rekening mee dat indien je via internet besteld, je misschien bij een specifieke halte moet opstappen omdat daar een kaartjesverkoper staat waar je je bevestigingsmail kunt inwisselen voor kaartjes (zo werkt het bijv. in Londen).

• Tina

In Dubai kon je op de boot van MSC zelf kaartjes voor de hop on hop of kopen voor dezelfde prijs als aan land.

• Patrick

Zelf hebben wij gewoon bij de bus zelf het kaartje gekocht voor de hop on hop off bus. Mocht het namelijk erg slecht weer worden, of het schip moet uitwijken wegens omstandigheden waardoor je de bestemming niet aandoet, dan zit je ook niet met de reeds gekochte kaartjes.

Ga je naar italië of spanje dan zou ik zeker pas het kaartje ter plekke kopen. Er zijn vaak meerdere partijen die hop on hop off bussen hebben (bijv. in Rome heb je groene, rode en blauwe geloof ik)

Heel veel succes en plezier tijdens jullie cruise! :)