Spa HAL

• Miranda

Ik heb gehoord dat je het beste behandelingen in de Spa aan boord kunt boeken i.v.m acties. Klopt dit? Heeft hier iemand ervaring mee? En raadt iemand een bepaalde behandeling af of juist aan?

Ik heb ook gehoord dat je een dagpas kunt kopen, zodat je in de Spa kunt vertoeven (lekker relaxen op de ligbedden etc). Hoe duur is dit?

Ik ga overigens met de MS Rotterdam (Greenhouse Spa).

Hoor het graag!

• Rietje

Inderdaad Miranda kan je het beste aan boord dit regelen .Wij hebben dit ook gedaan ter plaatse wij hadden voor de hele cruise de thermal suite geboekt ook heerlijk .

Daar heb je 2 stoomsauna's en heerlijke verwarmde rustbanken en een thermal bad en ook een buiten verblijf waar je als het lekker weer is heerlijk rustig relaxen . De prijs is per cruise verschillend dat komt door de duur van de cruise .

De thermal suite is van ‘smorgens 8 tot ’s avonds 10 uur open .

• Albert

Ik kan alleen maar bevestigen dat Rietje en echtgenoot nooit te vinden waren, alleen op het balkon van de thermal suite gedurende 53 dagen.

Dat balkon was groter als van de Penthouse veranda suites en met een prachtig uitzicht.van de boeg voorwaarts over stuurboord tot achterwaarts de hekgolven..

En er was ook altijd een hapje en drankje aanwezig.

Dus ik denk een prima keuze voor de liefhebber.

Albert

• Miriam Weeda

Inderdaad, de beste acties boek je het beste aan boord. Vrijwel elke dag ontvang je een spa-aanbieding die op die dag geldig is. Ook op havendagen zijn er interessante aanbiedingen omdat het dan in de Spa nooit erg druk is.

De hotstone massage is (altijd eigenlijk…) erg heerlijk.

Miriam