Kamer upgrade

• PatrickVW

Hallo luitjes,

In september ga ik samen met mijn vriendin voor de 2de keer op cruise met Royal Caribbean (Navigator of the Seas).

Zelf heb ik even een vraagje;

Kan je je kamer goedkoop upgraden aan boord of niet? Of is het nog steeds ontzettend duur? En enig idee qua kosten?

Als echte Nederlander zijnde; het moet natuurlijk wel super voordelig zijn, anders heeft t niet zoveel zin :-)

Gr.

Patrick

• Ada

Zelden voordeliger, meestal gewoon de prijs - dus verschil tussen de categorie hutten.

Dus je kunt online of uit de brochure al zien wat het je gaat kosten.

Wel is het soms interessant een hut als Garantie boeken. Je krijgt dan kort voor vertrek pas het hutnummer te horen.

Vaak krijg je een hut in een iets hogere categorie, maar je hebt dan geen invloed wat betr. ligging of dek etc.

Sommige rederijen geven passagiers die al eerder met ze gevaren hebben een gratis upgrade naar een iets betere hut in dezelfde categorie waarin geboekt is.

Dan blijft binnenhut wel een binnenhut e.d., maar net iets beter gelegen.

Bellen dus of mailen met je reisagent of rederij als je meer wilt weten.

• namibië

f

• PatrickVW

Beste Ada,

Bedankt voor je reactie.

Wij weten ons hutnummer al - maanden van tevoren, lang leve royal caribbean -, sterker nog, we hebben 'm zelf uitgezocht :-) We hebben een mindervalide hut.

Nu nog hopen dat er geen echte mindervalide nog mee willen want dan mogen we onze hut houden…

Jammer dat het niet voordeliger is, maar dat is dan niet anders… Dankjewel in ieder geval voor je toelichting.

Gr.

Patrick