fotos carnival sunshine

• marij

the Sunshine waar we in juli mee gaan cruisen is klaar van de renovatie…en heeft zijn eerste cruise er al weer op zitten….in goed 2 maanden tijd hebben 3500 mensen aan het schip gewerkt 24 uur per dag.. 2 miljoen man uren zitten in de renovatie van het schip…en wat is het ongelooflijk mooi geworden…ze hebben een imens groot serenity dek gecreeerd ( 18+ only) van 3 verdiepingen met een zwembad .

en een super groot waterpretpark.

de eerste vaart had wel wat negatieve punten maar over 2 maanden en 9 dagen zal dit wel opgelost zijn als wij gaan.

op CC stonden deze week de eerste echte foto`s

• Hendrik de vierde

Hier wil ik dus niet dood gevonden worden>:D<

• tinydols

Zou het prikbord wel veel aangenamer maken :X

• Hendrik de vierde

Sterke eerste bijdrage popje, welkom in de grote mensen wereld.:D

• marij

dat is ieder zijn smaak .. wij hebben 1 keer met de HAL gecruist en vinden dat een dooie boel…. op de rotterdam in aug 2010..om 12 snachts uur lag daar iedereen in bed….met nog wat andere Nederlanders hebben we het in de sportbar toch nog gezellig gehad hoor maar dat is gewoon ons ding niet.

hier is leven in de brouwerij met leuke dek partys…. verschillende leuke kroegen…. om 2 uur snachts is er nog volop leven aan boord

zoals met alles heb je verschil in smaken dit wordt onze 5 de cruise met carnival…

ook gaan er 4 jongvolwassenen mee die carnival super vinden waar je je misschien iets bij voor kan stellen.

wij zijn nou eenmaal geen HAL fans net zoals jij…ook die zijn er

marij

• Hendrik de vierde

Zal wel iets met leeftijd te maken Marij.

De HAL is idd nog al suffig, maar een varende Efteling is het andere uiterste.

Heel veel plezier gewenst!

Hendrik

• marij

mijn man is 65 en ik 52…en dan is degene die echt niet meer met da hal wil…mijn man.

ik zou (voor de route) best nog wel eens met de HAL willen maar hij absoluut niet.

op een 3 verdiepingen tellend serenity dek met eigen zwembad hebben ook wij overdag niks met kids en glijbanen te maken.

en het is idd ieder zijn eigen smaak.

bedankt dat gaat zeker lukken !

marij