oslo

• Rietje

Beste Esther

Kom net van de MSC Noorwegen en als tip in Oslo ga naar de VVV kantoor ligt ca 10 minuten lopen uit de haven ligt achter het gemeente huis en huurt daar een locale fiets voor ca 10 € die kan je 3 uur lang gebruiken en ze geven je daar fiets routes mee en je moet wel de fiets omruilen na ca 2,5 uur de fietsen staan overal in de stad en de VVV geeft de plekken op papier mee je moet wel borg betalen , maar krijg je terug bij inlevering bij het VVV ( je kunt gewoon pinnen hier en borg wordt dan weer op je pin teruggestort.)

Groet Rietje

• Retse

Sorry Rietje, ik zag zojuist dat je 2x op het onderwerp Stavanger had gereageerd. Nogmaals heel veel dank voor het meedenken. Ik laat je weten hoe het is geweest!

• Retse

Wij hebben in Oslo de tram genomen naar het Vigeland park (het regende de hele dag, dus fietsen zagen we niet zitten). Tickets kan je bij de tourist office bij de terminal kopen voor eur 4,50 enkele rit (contant betaald). Daarna zijn we met de tram teruggegaan en hebben het centrum lopend bekeken. Ik vond dat we voor het mooie te weinig tijd hadden in Oslo, zeker als je een mooie dag zou hebben en geen regen).