Costa Cruises - drankenpakket all inclusive

  • André

    Wij gaan binnenkort een cruise maken met de Costa Favolosa vanuit Dubai. Nu krijg ik van verschillende reisorganisaties verschillende reacties dat je wel en niet een all inclusive drankenpakket kan bestellen. Dit houdt in dat je de hele dag vrij bier, wijn en frisdrank kan bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee en of het wel de hele dag is en niet alleen tijdens lunch en diner.

    Als je hier ervaring mee hebt kan je mij dan laten weten hoe het werkt?

    Alvast bedankt, André

  • Albert Schuurhuis

    Op de costa site staat dat je deze vooraf kan boeken door een account aan te maken bij de costa en met je inloggegevens en je costa boekings nr kun je dit drank pakket boeken. (site werkt af en toe niet)

    Dit dranken pakket is voor het hele schip 24 uur per dag, uitgezonderd speciaale likeuren en bediening in de hut.

    Inmiddels zelf costa be in belgie gebeld hierover en tel. geboekt voor mijn aanstaande cruise.

    groetjes

    Albert Schuurhuis

  • André

    Beste Albert,

    Bedankt voor je reactie ik ga me registreren en het pakket boeken.

    vriendelijke groet,

    André

  • roos

    André,

    wanneer gaan jullie?

    Wij gaan 17 februari met de costa Favolosa.

    Ik heb geboekt via Duitsland, daar kon je de drank afkopen voor 13 euro p/p.

    Maar dat kan maar tot 8 weken van te voren. Ik was helaas te laat.

    Volgens mij moet je als je in nl boekt 19 euro betalen.

    Maar volgens mij kost het aan boord maar 16 euro als je meteen bij aankomst dat regelt.

    Groetjes Roos

  • André

    Beste Roos,

    Bedankt voor je informatie, wij gaan het dus ook op de boot bestellen.

    Wij vertrekken vrijdag 2 maart.

    Veel plezier tijdens je reis.

    groeten,

    André

  • Ad van Geel

    Hoi,

    Wij zijn al 3 keer met de Costa meegeweest, laatst in Novenmer 20 dagen Italie- Brazilie.

    Op de Costa Victoria hoorden we van Belgische mensen dat die een drankenpakket hadden gekocht in Belgie bij de boeking van de reis a raison van 19 euro per dag. Dat geldt echter alleen voor onbeperkt wijn en bier en water bij de lunch en het diner, niet voor andere dranken.

    Heb nog geprobeerd aan boord een zelfde pakket te boeken maar dat was niet mogelijk.

    Wel kun je wijn-/ waterpakketten kopen maar die zijn duurder dan 19 euro per dag

    gr,

    Ad van Geel

  • André

    Beste Ad,

    Bedankt voor je reactie. Volgens de site van Costa Cruises (zie onderstaande tekst)geldt het all inclusive voor heel de dag en zijn de kosten 19,50 euro.

    Ik heb dit nagevraagd bij de costa-agent voor Nederland in België en zij gaven ook aan dat het bij aankomst op de boot bij te boeken is.

    We gaan dat dus maar proberen, maar ik merk dat ze daar dus niet echt duidelijk in zijn.

    vriendelijke groet, André

    Onderstaande tekst staat op de site van Costa Cruises onder het kopje Geschenken & Diensten:

    With “All Inclusive beverages” you can sit back, relax and sip a drink or a glass of wine at lunchtime, dinner, or at any time of the day. The only thing you’ll have to worry about is enjoying you holiday.

    All Inclusive beverages*:

    All Inclusive beverages*: includes a selection of alcoholic and soft drinks by the glass (draught beer and wine) and coffee, with the exception of Mini Bar products ad premium brands. - Adults (18 years and over): € 19.50 per day, including service charges.

  • edy

    hallo cruisers,

    op11mei varen wij ook uit voor 11dagen,met de COSTA MAGICA.

    ik ben zinnens dat drankenpakket te kopen x3,aangezien wij met 3 zijn.

    als iemand dit reeds gedaan heeft,kun je mij laten weten,wat het

    precies inhoud?

    het lijkt zo verleidelijk?

    dank bijvoorbaat.

  • edy

    Helaba,Hollandse cruisers.

    Is er dan niemand die mij een antwoord kan of wil geven.

    In elk geval,morgen gan ik naar het boekingskantoor,weet ik het zo.

    De hollanders zijn toch helpende mensen,tenminste dat denk ik ,

    want regematig zijn we in ZEELAND,in het één of ander dorpje.

    Steeds gezellige sfeer.

    groetjes van een belgische,getransplanteerde vijfenzestiger,

    pas geworden,vandaar het cruisecadeautje van mijn vrouwtje.

    Aan iedereen,nog een prettige cruise gewenst.

    EDY uit Geraadsbergen BELGIE

  • Nelleke van der Steen

    Hallo Albert,

    ook ik ben naarstig op zoek naar een normaal antwoord op deze vraag. Op de ene site staat: drankjes bij lunch en diner, op de andere weer: or at any time of the day! Ik weet het niet meer. Kun je mij vertellen wat het pakket kost dat jij gereserveerd hebt?

    Alvast bedankt,

    Nelleke van der Steen